Inlägg från: Honeyflowers |Visa alla inlägg
  • Honeyflowers

Pladderbebisarna Del 7

magda: haha, jo jag vet hur det är....tänkte ändå om du kanske hade en lugn pojke

• Honeyflowers

snö: Låter som du har en jobbig period nu! *KRAM*

men det kanske går mkt bättre än du tror med jobbet, *peppar*

• Honeyflowers

magda: det liksom bränner och suger i övre delen av magen, ovanför naveln, man kan också känna sig illamående och "uppstoppad" lixom.. riktigt obehaglig känsla.

• Honeyflowers

nån mer som hade kass mage såhär på slutet, är ju i v 36 nu o hela veckan har jag känt mig jättemätt, lite illamående, halsbränna o lös o hård mage om vartannat...
    så jobbigt....

• Honeyflowers

thezz: det är jobbigt när de beter sig så, vi vet alla hur det är, o man får tappa tålamodet då! *kram*

hanna: tack! ja, jag hade glömt de här sista veckorna trots att det är så tätt, blää men snart så är det vintajm

• Honeyflowers

thezz: men snälla, vem tappar inte tålamodet, bara man inte tar till fysiskt våld så...
    och du kommer verkligen inte förstöra henne,

• Honeyflowers

no: KRAM vännen! Kan du inte be A att städa upp lite, så kanske det känns lite bättre, jag mår oxå dåligt när vi har det rörigt hemma hos oss! Efter lite röjning brukar allt kännas lite bättre. *Vet hur du känner det*

• Honeyflowers

no: Okej, ni kan inte ta en kväll i veckan då o börja gå igenom vad som ska slängas, hyra ett släp och åka på tippen. Man måste ju börja någonstans! Det är mentalt skönt att slänga saker har jag upptäckt:)

Svar på tråden Pladderbebisarna Del 7