Inlägg från: Thezzizen |Visa alla inlägg
  • Thezzizen

Pladderbebisarna Del 7

Kicka, less? Det vetjag inte vad det är för något??? Jag måste faktiskt erkänna att det börjar kännas väldans läskigt också.

Känner mig skiträdd för hur L ska ta det framförallt..

Lurka, snällt. Ta och kryp ner i sängen redan nu, förstår dig precis med femtielva uppvak per natt fast inatt ersatte jag hostan med en halsbränneattack ssamtidigt som jag drömde att jag spydde upp massa galla över hela sängen..

• Thezzizen

*mumsar kanelisar*

Gillar verkligen den här kolhydratfrossan sommåste intas för att man ska vara redo

• Thezzizen

Kickan 84 skrev 2009-04-20 21:07:24 följande:

Hanna: Men du har ju inte ökat så fasligt, jag gick upp 25 kg med J
    kicka hur mkt gick du upp med S då?

jag är rel. nöjd nu. Plus 14 kg i v39/40 trots en helt bedrövlig kosthållning. Snittade på 20 med L
  • Thezzizen

Ja du hanna, jag lovar jag försöker... Du är ju inte ens berättigad till klagande, du är ju fortf på rätt sida bf.....
    nattis

• Thezzizen

Kväller-....

Vad ni skriver om dagarna när jag är datorlös, fast nu är den i någorlunda gångbart skick så nu är jag med i matchen igen..

Vad pysslar ni med idag då?

Zago, spännande? Vad är det för hus, finns det bilder?

Lurka, vad skoj! Samma här finns det bilder????

Hanna: Grattis på bf!

• Thezzizen

Angiee, de där kökspengarna känner jag väl till... huga... Vågar inte ens tänka på vad vi lade extra på bänkskivorna bara... elller bara om man vill ha annan belysning..

Hanna, känningar idag nä.... Rinniga flytningar om ni vil ha details och mer sd men det är det... Just nu flundrar jag på om bebisen tagit en rackabajsare eller två för just nu försöker den ta sig ut under mina högra revben... Totally wrong!

• Thezzizen

Angiee, vi har myresjökök. Ja det där med telefonen var ett jädra dravel här... KOpparllina hade gått på 35000 för våra grannar precis bredvid. Men det beror ju helt på hur lång bit det ska dras. Vi beställde fiber istället och skule betalat en del för det men där blev det tjall så där har vi inte betalat ngt. ;-D. Alltså ip telefoni här..

Lurka, ska in o kika!

• Thezzizen
    Hannnas skrev 2009-04-21 19:34:05 följande:
    what?KUL!! Varför ropar hon inte ut det här o hoppar bums in i listan GRATTIS tjejjen!!
    GRATTIS GRATTIS!
  • Thezzizen

Hej tjejer...

mumsar messmörsmackor till lunch, yummie!

Lurka, lycka till!

• Thezzizen
    Hannnas skrev 2009-04-22 12:10:33 följande:
    du det undrar fasen jag med... men men lär nog hänga på här ett tag till känns det som*vinkar till thezz* känningar?
    nupp inte en enda...

Själv då?
Svar på tråden Pladderbebisarna Del 7