Inlägg från: Thezzizen |Visa alla inlägg
  • Thezzizen

Pladderbebisarna Del 7

Hanna, nä jag tycker inte det ser ut som om den sjunkit ngt. Har en bild tagen 40+4 med L och den är mkt lägre. Mer put på denna på ngt sätt. Lite har den nog sjunkit men inte alls märkvärt, eller så jag märkt det iaf.

Ligger på samma sf som med L , tror jag hade 34 i v39 nu. Men alla säger att den är mkt större... Vissa tycker jag är enormt tjock... men det har jag svårt o se..

Kicka, hur mkt över gick du?

• Thezzizen

*plockar fram fetstor godipåse*

Hanna Tack...

Kikade precis ut på stenläggningen nu när lite mer kommit på, blir nog finfint det där..

• Thezzizen

Halloj...

Ja vad gör jag h'är och är grön? bra fråga?

En bra sak idag iallafall! R kommer inte åka till gbg 2,5 vecka. Tycker det är så lättande i smyg..
    Imorse hade jag världens tryck neråt, jag är inte snabb i skorna nu iallafall... Kanske kan få komma till fl innan veckan är över iaf..

Lurka: Vad duktig Polly var med toan!!!!
    Zago: Lycka till med huset! Ang sms så har jag nog ingens nummer att smsa..

• Thezzizen
    Hannnas skrev 2009-04-20 19:47:03 följande:
    Men guuuuud så SKÖNT, o vaddå smyg jag hade fasen dansat hulahula hemma! gud så skönt!O välkommen till min "tryck"klubb, fy fasen, o bredbent som en ko går man... ajaj
    Det roliga är att det var R:s chef som inte tyckte han skulle åka...

Ja antagligen så trycker det för att det tänker hända ngt snart, eller så är det ett tryck som borde varit här för två veckor sen och som jag kommer få dras med i två veckor nu istället...

Har ju iaf fortf chans på mitt datumtips, R:s har redan spruckit
  • Thezzizen
    zagolik skrev 2009-04-20 19:50:05 följande:
    Du får mitt mobilnummer så får du sms:a mig! Om du vill....Vi alla här tänker ju på dig!!! Jag inboxar!
    Snällt....

Så nu har man tjurat till ytterligare en fl på tv suck..
  • Thezzizen

Hanna, ja jag tror det va, typ om ett par dgr i veckan

Zago, ja skönt faktiskt... Inte minst för L tror jag, hon kommer nog behöva han mest..

• Thezzizen

Hanna, ja du 23 funkar... dock inte imorgon nu bara för jag har precis bokat inte en lunchdate

Ja inatt var det mkt besvärligt faktiskt. men jag kommer igång ganska bra under dagen oftast och har inte några besvär av ngt sen. Förutom att det trycker mer nu.. typ sen igår och idag..

De få sd jag har också har blivit lite kraftigare... så framåt går det säkert ... dock väldans sakta..

• Thezzizen
    Hannnas skrev 2009-04-20 20:12:00 följande:
    Hur var det allt började med L, om du tänker på tryck o SD o sånt?Jag har mkt onda SD numera, nätterna med, men det är tydligen vanligt hos andraföderskor sa min senaste BM, men det måste ju vara nåt bra iaf, att det händer NÅT... *hopp*
    tryck hade jag nog tidigare, men hon låg ju fixerad ett bra tag innan också.. Annars så hade jag ju ordnetliga förvärkar som började på onsdagen och hon kom ju på lördagkväll (antaligen i latensfas fortfarande då). Så ska det gå samma väg där så har jag ju minst en vecka på mig typ

Dock känner jag inget ont eller ngt på nätterna. SD gör inte ont nu heller, bara att det börjar bli obekväma.
  • Thezzizen
    Hannnas skrev 2009-04-20 20:19:18 följande:
    har du förvärkar nu *hoppas* ?
    Haha, you wish! Inte så långt ögat når..
  • Thezzizen
    Hannnas skrev 2009-04-20 20:30:58 följande:
    haha ja inte här heller el inte idag iaf ... o inget på G öht... *mutter* jaja jag är faktiskt inte så depp för det än ändå... men det lär komma efter helgen... DÅ ska jag sura sönder tråden
    Ha ha, ja det kan du ju göra för då tänker inte jag vara gravid längre iaf...

Förresten ngn som hört vad lättjas lille skulle heta...?
Svar på tråden Pladderbebisarna Del 7