Inlägg från: Thezzizen |Visa alla inlägg
  • Thezzizen

Pladderbebisarna Del 7

Hannnas skrev 2009-04-28 07:23:12 följande:
    Näää vad hände sen efter igår??
    alvedon o sängen o villatidningen var typ det. det tvärdog.... o jag som tyckte de var ganska regelbundet o bra där ett tag...

nä måste byta o ta tempen på snutta nu, hon fååår inte vara sjuk. idag är första dagen ja bara ska vara hemma när hon är borta...
  • Thezzizen
    Hannnas skrev 2009-04-28 07:33:36 följande:
    Men vad fan o hur är läget nu då? är det helt väck menar du??
    japp o de komer de ju vara hela dagen nu om de ärsom förut.. suck. jag tror inte de kommer hända ngt förrns ja har regelbundna värkar på fm också..... vaknat bara ett par ggr av ond värk
  • Thezzizen

Lämnat på dagis nu!

Jag har satt mig i soffan och gett upp nu!  Jag VILL INTE längre.....  Känns så meningslöst att ens hoppas, tror inte det kommer fixa ordning sig av självt heller..

Ska gå o dö någonstans...

Stor kram LaG, håller tummarna för fint mkp!

BF+9
  • Thezzizen

Hörrni, har ni ungar som äter youghurt, ex til frukost. vad är det för youghurt och har ni ngt i typ musli eller nåt?

BF+9
  • Thezzizen
    lurksmulan skrev 2009-04-28 11:49:17 följande:
    Jag är nog lättroad.
    Underbart eller hur?!

Hanna, det är inget annat som ar på kirs eller hur?

Jazzy, bra antar jag
    BF+9
  • Thezzizen
    Hannnas skrev 2009-04-28 11:56:00 följande:
    Nä vad tänker du på då? *blåst*
    Jag tänkte bekämpningsmässigt. Det är rensning och mörklläggning som  gäller eller?
    BF+9
  • Thezzizen
    jazzy skrev 2009-04-28 12:30:10 följande:
    ja man får hoppas på det... Han är ju så liten, eg för liten enl mig
    Förstår hur du känner, jag tyckte lovisa var för liten (15 mån)..  men hon trivs jättebra, utvecklas massa och nu är det så skoj att hämta henne på eftermidagen (förutom att hon inte vill följa med) då springer hon runt och ska visa massa saker...  Eller som idag när jag lämnade, av med kläderna fort fort, sen fick jag ropa på henne för hejdåpuss så kommer hon o springer upp i famnen och pussas och sen in och ska hoppa järnet i deras myshörna...  underbart...

Fasen de var typ två munsbitar till lunch lämnades till mig, får komplettera med smörgås. 'vrålhungrig'
    BF+9
  • Thezzizen
    lurksmulan skrev 2009-04-28 13:38:48 följande:
    Här har ganska många björkar slagit ut redan! Jättemysigt!
    Visst är det underbrt med utslagna björkar!!! Är så här också....
    BF+9
  • Thezzizen

Sådär ...

har storhandlat ordentlilgt idag iaf, något positivt med dagen...  Inga känningar heller precis...

Nu har vi lagt lovisa precis, eller ja...  Hon står och hoppar, sjunger, skriker , snackar ropar i sin säng. Slänger kuddar, filtar, nappar ja typ alllt...
    Hur gör man dem trötta?  Hon lär hålla på så här en timme, de gjorde hon igår iaf..

Lurka, skönt att du tycker samtalen funkar bra!   och grattis till inflyttsdatumet!

Hanna, plast?

BF+9
  • Thezzizen
    jazzy skrev 2009-04-28 19:40:10 följande:
    hur länge sover hon på dagen??
    ca 1 timme.

Nu slängerhon grejer så hon blir hysterisk utan dem...  men då får hon sitta där o skrika för tillfället
    BF+9
Svar på tråden Pladderbebisarna Del 7