Inlägg från: lurksmulan |Visa alla inlägg
  • lurksmulan

Pladderbebisarna Del 7

LaG: Det blir inflyttning i början av augusti eller slutet av juli. Där nånstans iaf.

Hanna: Det har redan gjorts en besiktning så vi betalar för att få ta del i den så sparar vi typ 8000:-
    En stor kuk är en klen tröst i ett fattigt hem
  • lurksmulan
    LaG: Helt otroligt dåligt bemötande! Jag skulle bli helt knäckt!

jazzy: Jag frågade om det var blåbetong, och det är det inte. Jag sprang även ner till miljönissarna på jobbet och de sa att det inte är radon i de husen. När hon kollade registren såg hon att senast någon mätte i det området var 07 och då var värdena bra. Men det finns andra områden som är byggda samtidigt och som förekommer väldigt frekvent i deras register.

Thezz: Japp, man får betala 2000:-, man köper in sig på besiktningen liksom.
  • lurksmulan
    Hanna: Jo det känns bra. Har inte fattat att vi köpt hus än. Jag hade svårt att sova igår måste jag säga. Det var många tankar som snurrade runt och så försökte jag att låta bli att tänka på det men det gick ju verkligen inte.

Är däremot sur på min jäkla mens med min jäkla spiral. Jag hade mens 25-30/3. Kort mens för att vara jag. Sen hade jag rosa flytningar 1-4/4 och sen nu fick jag mens  18/4!
  • lurksmulan
    Lättja: Är inte Egil väldigt lik Nora? Det syns inte så bra på bilden, men han ser ut som en kopia där!
  • lurksmulan

Nu har jag varit på en liten promenad på lunchen. Tog en sväng och spanade utanför huset. Är helt svettig nu, dels för att jag har mensen från helvetet med mensvärk (som jag ytterst sällan har) och blodbad och dels för att jag haft ont i halsen i 5 veckor och inte kan cykla och därför har förlorat all kondition. Dessutom var det varmt ute.

• lurksmulan

jazzy: Jag uppskattar verkligen tanken, det är kanonbra med tips från andra med erfarenhet eftersom vi inte har någon! {#lang_emotions_kiss}

Magda: Sådär är min mage med viss sorts mat också. Typ pyttipanna.

• lurksmulan
    Magda: Vad besvärligt. Jag upplever att min mage har blivit mycket bättre. Förut kunde jag inte äta pizza eller pommes eller nåt men det går bra nu. Men vissa saker funkar som sagt inte. Färdiga potatisbullar t.ex, det är J jätteförtjust men jag måste hoppa över det.
  • lurksmulan
    Thezzizen skrev 2009-04-23 19:30:14 följande:
    Angiee.... nä ni är inte ensamma inte... tyvärr..Här är det förvärkar iallafall. Dum som jag är har vi inge alvedon hemma så ja hpopas natten blir lugn..
    Vad spännande! Jag hoppas INTE på en lugn natt för din del, jag hoppas på en bebis i natt istället!

Laban är född en måndag och Polly en tisdag, bara för att avvika från normen helt...

Jag har konstig mensvärk, i äggstockarna liksom. Dessutom är jag trött som fasen. Jäkla skitdag.
    Jag ska titta på antikdeckarna och sen tänker jag lägga mig och sura.
  • lurksmulan

Heja Thezz!!

Själv är jag helt förstörd av trötthet idag. För det första sover jag väldigt konstigt känns det som, svårt att förklara. Men jag vaknar och har svårt att somna om t.ex.
    Dessutom hade Laban världens utbrott i morse och fick åka till dagis i pyjamas. Suck. Jag vill bara gå hem och lägga mig, kanske gråta en stund. Det är så jäkla jobbigt vissa dagar.

• lurksmulan
    Hannnas skrev 2009-04-24 07:46:14 följande:
    KRAM
    Tack!
    Det är fasen inte kul. Han bet mig, rev mig, slog mig, nöp mig och var helt galen.

Ikväll ska jag och J på fotboll, jag tror att det är precis vad jag behöver. Komma ut bland folk utan barnen och göra något. Det var otroligt länge sen sist.
Svar på tråden Pladderbebisarna Del 7