Pladderbebisarna Del 7
Hanna: Jag har ju raderat ut dom ur mitt land men det dyker upp några späda skott varje dag och dom är ju helt ok så jag bara käkar dom! *ondska* Har hört att man kan trötta ut rötterna för finns det på gräsmattor och man klipper hela tiden så dör dom bort tillslut. Så jag tänkte äta bort dom istället! (ser jag att det kommer många på samma ställe så gräver jag efter rötterna också)
Han sover uppe i våran säng så där har vi ju ändå ingen användning för spjälis. Tycker det är så mysigt att ha nära men han ligger ju mellan 2 ihoprullade påslakan så nära-nära blir det inte. Han brukar käka vid 5 snåret och ibland kan det nog ske en gång under natten men uppriktigt sagt så kan jag erkänna att jag inte ens vaknar av det. Vet inte hur många gånger som jag vaknat med honom liggandes över min mage...
Nattammar du?
Nora har landat i en helt galen trotsålder nu med bara nej-nej-nej mantra konstant och testar alla gränser så det tjångar om det (och jag trodde att hon var trotsig innan...) men det var ju inget i jämförelse med detta. Trodde att det hängde ihop med allt som skett nu men grannens unge är lika tokig. Har Måns slagit slint? Jag vet ärligt inte hur man ska tampas med dom värsta fasonerna för att resonera och vara pedagogisk funkar verkligen inte. Känner sig som värsta barnmisshandlaren här för hon ger inte upp förrän man handgripligen rycker tag i henne och kånkar iväg.