Pladderbebisarna Del 7
snö: fick en idé igår. om man tar t ex gul fingerfärg och krycker tummar som blir kroppen på en kyckling, sen tar man ett pekfinger och trycker som huvudet, sen målar man dit näpp och ben.
snö: fick en idé igår. om man tar t ex gul fingerfärg och krycker tummar som blir kroppen på en kyckling, sen tar man ett pekfinger och trycker som huvudet, sen målar man dit näpp och ben.
go kväll! jobbat hela dagen, nu ska jag hänga en tvätt sen blir det mys i soffan med en härlig kladdkaka, glass till mmmm! Jag och Micke har knappt hunnit ses på hela helgen då jag bara har jobbat...
i morgon kommer min lillasyster ner, stannar till ons el tors. PErfekt med lite passning åt Alex
Hanna: det är 70% choklad i, nougat och dajm på toppen mmmmm! luktar ljuuuvligt
Hanna: har itne smakat den ännu, rapporterar sen
Thezz: jag är också hungrig, ska grunda med en limpmacka
kakan var MYCKET god! nu blir det sängen här. natt natt!
Hej hej! sitter och mumsar rester från igår till lucnh. Alex somnade på vägen hem från dagis så han ligger i vagnen nu, ska ta å städa innan det är dax att åka till bvc för 18 mån kollen, lite sent ja... men ska bli spännande å se hur lång och tung han är. Har vägt han hemma maen litar inte alls på den vågen.
I em kommer min mamma och lillasyster ner en sväng, lillasyster stannar till ons el tors. Hon ska ha prao med mig tis-ons.
Hanna: jag har ju världens problemmage, typ alltid lös och obalanserad, men under graviditeten var jag bättre än nånsing, lagom hela tiden. Minns inte att det var npn skillnad, men sen så startade det ju lite annars för mig också, liksom bara släppte efter dom tagit cerklaget, ingen långsam mognad som normalt.
Kickan: här blir det inget husköp, vi lär nog bli kvar här där vi bor, men om vi får köpa det vetti katten?!
Kickan: jo, sant. å här blir vi kvar, nu vill vi bara få ordning på övervåningen...
Kickan: ja, flytta vill jag inte göra igen, sååå mkt grejer man samlar på sig när man bor i hus och har utrymme både på vinden och i lagårn.... får vi bara ordning här, övervånigen och gården, komemr det bli kanon! Trivs så himla bra här ute i skogen
tillbaka från bvc. Alex fick godkänt. Lite sen med pratet men det visste vi ju redan. 13,6 kg, 88,5 cm. Hans viktkurva är hur jämn som helst, strax över normalkurvan, längdkurvan är som ett vågigt hav, nu senast ett rejält kliv uppåt.