• MagdaA

Pladderbebisarna Del 7

jazzy: dra ut? alltså, är det en bur på ben ni ska ha? tips är ju att sätta in nån typ av plastlåda, kaniner är ju renliga filurer som nästan alltid gör sina behov i samma hörn. vet flera som sätter in nån typ av plastlåda med låg kant eller en kattlåda, lätt att lyfta ur och tömma.

Ebba har fått en lillebror! Vår Älskade Alexander är här!
  • MagdaA

Hej! jobbat klart för idag, sitter och mumsar kycklingspett och grönsaker nu. Ska ta en promenad snart, ska bara passa en traderaauktion först.

Nu vågar jag faktist tro på allvar att Alex sovrutiner har ändrats, flera nätter nu som han sover riktigt bra. Igår somnade han 20, Micke höll inte på att få liv i han 6.15 när det var dax att stiga upp, hela natten har han sovit så snällt

Å nu fattas det bara att tjälen går ur marken så vi kan börja gräva! Idag kom en lastbil med alla grejer till jordvärmeinstalleringen. slang, pump å alltihopa

• MagdaA

Hanna: hittar inte igen dig på msn, har du tagit bort den?

• MagdaA
    Hannnas skrev 2009-04-20 12:46:04 följande:
    näää såg att du loggade in nyss ju? kikar nu o ser att du inte är online men du ligger i min lista???
    konstigt. kan du inboxa din msn och gmail så skickar jag receptet. du är iaf borta från min msn-lista...mysko.
  • MagdaA
    Hannnas skrev 2009-04-20 14:07:15 följande:
    jepp... o jag har varit med om det med, att folk fallit bort från mitt msn knasigt!
    mail!  har lagt till dig på msn igen...
  • MagdaA

no: svag värme på strykjärn skulle iaf jag ha testat + handduk emellan då såklart. Låter som du å jag är lika kloka

• MagdaA
    Hannnas skrev 2009-04-20 16:50:53 följande:
    Magda... måste fråga, haha pinigt men... vad är rice crispies? måste nog googla
    Det är flingor, sånt puffat ris typ.
  • MagdaA

go kväll tjejer. ska snart hoppa i säng. rejält trött. varit ute hela kvällen, först med A i leran, sen efter jag nattat honom ut på joggingsväng med hunden. börjar jobba tidigt i morgon.

natt natt!

• MagdaA

go eftermidda. middagen på spisen, sätter mig ner en stund, första gången för idag nästan. med lite sorg i hjärtat har vi iaf bestämt nu att min älskade katt ska få flytta hem till mina föräldrar igen. Tänk att en katt kan betyda så mkt. Han har varit mer och mer "borta i byn" hos det pensionerade paret. Jag kan sätta 1000 kr på att dom ger honom mat även fast dom säger att dom inte gör det. Jag tycker det är skitjobbigt, och då ser jag hellre att han får bo hos mina föräldrar, där han bodde när jag bodde hemma. I "utbyte" så kommer min lillebrors katt att flytta hit, sen har vi ju våran tjocka zelma också

Svar på tråden Pladderbebisarna Del 7