Pladderbebisarna Del 7
haha! snacka om att vi bor i ett avlångt land! här har visnöhögar kvar på gården fortfarande Men, här gårt det fort när det väl sätter igång, snart slår björkarna ut här också
haha! snacka om att vi bor i ett avlångt land! här har visnöhögar kvar på gården fortfarande Men, här gårt det fort när det väl sätter igång, snart slår björkarna ut här också
vad är kirskål?
okej. aldrig hört talas om det tror jag
har varit helt galet sugen på mina supergoda chokladmuffins i flera dagar, nu står en plåt i ugnen
jaha...är det sånt ni menar, ja men då vet jag nog vad det är. har bara inte brytt mig om vad det heter
jag är GLAD att vi har så lättsamma läggningar. mer än 90% av kvällarna så är det inte ett knyst när vi går ut ur rummet. MEN, så har vi ju haft bökiga nätter ända fram till nu så nått bra ska vi väl ha också
Kickan: precis...vi får ta strulet på olika vis. Jag är iaf glad att vi alltid haft lätta läggningar, utom några kortare perioder när det varit strul.
liite svårt att komma in å isäng nu när det är så ljust och skönt ute, men men.
nu ska jag göra ett ryck. ska sitta i telmöte kl 21 så då ska allt vara klart.
Micke har fått mystiska telesamtal i kväll, från serbien! ringde säkert 5 ggr, men han svarade inte såklart. mysko.
morrn. faktist haft en lite stökig natt i natt, vaknat fler ggr, men, INGEN välling helt otroligt vad lite välling det går nu. 1 mål/dag istället för 3!
idag blir det umgåsning med vänner hela dagen och jobb i kväll. SOLEN skiner, underbart!
jihoo! äntligen händer det grjejer! Nu vill vi INTE se dig här i morgon Hanna!
just kommit hem, ska hoppa i säng nu, jobbar heldag i morgon. Kram å go natt!