Pladderbebisarna Del 7
lurkan: du brukar tipsa om en efterrätt med vaniljkesella, digistive och bär, hur gör man den?
lurkan: du brukar tipsa om en efterrätt med vaniljkesella, digistive och bär, hur gör man den?
go kväller
varit på kalas å jasg har aldrig sett Alex gå från att vara världens blygis när vi kom till att charma hela gänget och leka pajas innan vi for. tårta fick han smaka också, smarrigt
lättja: vad brukar ni ha för bär? nått tips på vad som blir gott? är det frysta? gör det nått om det blir lite blött liksom?
lättja: förstår att det känns drygt, men jag tror iaf på 27:e ska bli kul å se om ajg har rätt.
Lättja: hann du läsa vad hon skrivit? Nått hon själv kan ha valt att ta bort? nått personligt som hon ångrade att hon skrev och anmälde själv?
Hej förresten! Här har vi varit på stan idag, handlat skor åt mig, Micke och A. nu är A´s gudmor här, snart dax för efterrätt.
hej!
lång dag på jobbet å sens ak jag iväg igen efter middan, kommer somna gott i kväll
Alex är så himla go, enl dagispersonalen är han glad hela dagarna nästan så det känns kul. dock vääääldigt envis både hemma och på dagis. dessutom börjar vi fundera på om han är från kina eller nått. det kommer massor av "ord" nu, men vi fattar inte ett dugg!
zago: trist att du missade mötet i helgen, vi hade bade "bara" telmöte, vi bor ju så utspritt så det är smidigast så. satt 2 timamr igår kväll, somnade 23 och skulle upp före 4, lagom kul...
Lättja: *viskar* 27:e
zago: japp, fick den i fredags.
hanna: jo, men här är det inte ord, snarare kinesiska
dag 26 och ingen tant ännu. tjohoo!!! kanske en hyffsat normal cykel den här månaden vissa månader är jag ju nere på 22 dagar, det är lite väl tätt.
zago: ja ikväll ska jag iväg. ang specen, i höstas fick jag i aug, sen kom den aldrig "av sig själv" under hela hösten, fick maila efter den varje månad. tydligen har dom problem med nån bugg i systemet så flera st försvinner varje månad. nått dom borde fixa tycker jag.
Hanna: bytt säng åt M?
Lättja: va va de jag sa! 27:e
nu åker jag på jobb. trevlig kväll!
hej!
va ni skrivit mycket idag! å min dator är så seg så jag orkar inte läsa ikapp allt. jobbar fm sen gymmet och sen hämtat Alex. ätit lite lunch å nu ska jag slappa ens tund innan jag tar tag i hemmet, ser ut som ett kaos...