• maggan75

Rabattkods tråden del 4

Denna tråd började som Lindex´s rabattkodstråd men har nu utvecklas till en allmän rabattkodstråd!

Här kan vi hjälpas åt att fylla på listan med aktuella rabatter och plocka bort de som gått ut.

OBS! Länkar till rabattkuponger behöver oftast öppnas, kopieras och klistras in på nytt om de är långa, annars fungerar de inte om de kopieras rakt ur inlägget

Tidigare trådar
    www.familjeliv.se/Forum-3-96/m32481356.html

www.familjeliv.se/Forum-3-96/m35025409.html

www.familjeliv.se/Forum-3-96/m38033596.html

Länk till listan  med koder www.familjeliv.se/Forum-3-96/m39750306.html

Länk till Lindex tråden www.familjeliv.se/Forum-11-241/m38932523.html
    Bildtråden www.familjeliv.se/Forum-11-241/m38932283.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-04-04 20:22
    NY Rabattkods lista www.familjeliv.se/Forum-3-96/m42753767.html

• Svar på tråden Rabattkods tråden del 4
  • hallonpannkaka

Finns det någon kupong/kod med rabatt vid köp i butik som gäller nu? Missade att handla på den som gick ut 30/3... :(

• Ville Mor

Finns det inga koder på Halens? Hade hoppats på en 50% eller liknande, behöver en ny cykel

Ville 071203 * Bebis 090916
  • IaPia76

Jag funderar på samma. Är det någon som har en rabattkod till halens?

• sarismaris

Hur funkar det egentligen med babyrabatten på H&M?? Den som ger 50% på ett babyplagg.. Har lagt varor för ca 1000 kr i varukorgen, varav en är en jacka på baby, resten kläder till mej själv. Men så står det i kassan att varuvärdet är för lågt!? Jackan är ju det dyraste som finns på baby... Eller måste man handla babykläder för över en viss summa för att få rabatten på ETT plagg?? Hmm.. Skrev även i den andra koden som ger 20 % på hela ordern, och den funkade. Borde ju gå att använda båda, vet att jag gjorde det sist det va en sån babyrabatt!
    Nån som vet vad som kan va fel??

Towa 051125 & Ella 080413
  • charmmiss
    sarismaris skrev 2009-04-02 22:19:31 följande:
    Hur funkar det egentligen med babyrabatten på H&M?? Den som ger 50% på ett babyplagg.. Har lagt varor för ca 1000 kr i varukorgen, varav en är en jacka på baby, resten kläder till mej själv. Men så står det i kassan att varuvärdet är för lågt!? Jackan är ju det dyraste som finns på baby... Eller måste man handla babykläder för över en viss summa för att få rabatten på ETT plagg?? Hmm.. Skrev även i den andra koden som ger 20 % på hela ordern, och den funkade. Borde ju gå att använda båda, vet att jag gjorde det sist det va en sån babyrabatt!Nån som vet vad som kan va fel??
    det går inte att kombinera HMs rabatter
    du kan ringa in så kan de hjälpa dig med att sätta in rabatten på baby, genom att ta bort 20% på just det plagget.
    Men om du inte e berättigad till rabatten, dvs om du inte fått bebis inom närmaste tiden så kommer de förmodligen inte hjälpa dig.
  • sarismaris
    charmmiss skrev 2009-04-02 22:33:57 följande:
    det går inte att kombinera HMs rabatter du kan ringa in så kan de hjälpa dig med att sätta in rabatten på baby, genom att ta bort 20% på just det plagget. Men om du inte e berättigad till rabatten, dvs om du inte fått bebis inom närmaste tiden så kommer de förmodligen inte hjälpa dig.
    Ok.. Njaää, det va ju snart 1 år sen jag fick bebis.. Då kunde jag kombinera "min" babyrabatt med en annan rabatt iaf minns jag.. Men det kan ju ha varit en rabatt på bara ett plagg och då blir det säkert skillnad. Jaja, strunt samma! Tänkte mest att om jag ändå ska beställa så kan jag ju passa på att utnyttja den rabatten också! {#lang_emotions_wink}
    Towa 051125 & Ella 080413
  • charmmiss
    sarismaris skrev 2009-04-02 22:59:41 följande:
    Ok.. Njaää, det va ju snart 1 år sen jag fick bebis.. Då kunde jag kombinera "min" babyrabatt med en annan rabatt iaf minns jag.. Men det kan ju ha varit en rabatt på bara ett plagg och då blir det säkert skillnad. Jaja, strunt samma! Tänkte mest att om jag ändå ska beställa så kan jag ju passa på att utnyttja den rabatten också!
    ok, då har du redan utnyttjat den en gång, för det kan de se.
    När jag ringde in och ville kombinera så sa hon att jag redan utnyttjat en gång och det hade jag ju men det var över ett år sen. jag förklara att jag fått barn igen och att de skickat ut rabattkoden på posten till mig igen. Vilket stämmer
  • Jessica24
    Hallontårta skrev 2009-04-02 07:11:06 följande:
    Den fungerade för mig. Beställde du över 200
    Ja, jag beställde för ca 300 kr.
  • BasseKatt
    Siabellon: Fanns en några sidor bak, men tror den slutade gälla 31/3... Kolla där för säkerhets skull. Jag använde den i tisdags i alla fall.
Svar på tråden Rabattkods tråden del 4