• maggan75

Rabattkods tråden del 4

Denna tråd började som Lindex´s rabattkodstråd men har nu utvecklas till en allmän rabattkodstråd!

Här kan vi hjälpas åt att fylla på listan med aktuella rabatter och plocka bort de som gått ut.

OBS! Länkar till rabattkuponger behöver oftast öppnas, kopieras och klistras in på nytt om de är långa, annars fungerar de inte om de kopieras rakt ur inlägget

Tidigare trådar
    www.familjeliv.se/Forum-3-96/m32481356.html

www.familjeliv.se/Forum-3-96/m35025409.html

www.familjeliv.se/Forum-3-96/m38033596.html

Länk till listan  med koder www.familjeliv.se/Forum-3-96/m39750306.html

Länk till Lindex tråden www.familjeliv.se/Forum-11-241/m38932523.html
    Bildtråden www.familjeliv.se/Forum-11-241/m38932283.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-04-04 20:22
    NY Rabattkods lista www.familjeliv.se/Forum-3-96/m42753767.html

• Svar på tråden Rabattkods tråden del 4
  • Hallontårta

Hej alla! Förlåt, jag hoppas inte att någon tar illa upp nu, men jag startade en ny tråd för rabattkodslistan. Jag tycker det är bättre att ha själva listan under trådstarten och inte i den. Förra gången den var i ts blev det många som frågade om koder som gått ut osv. Har rensat lite i listan också, säg gärna till om jag har missat något..hoppas det var okej detta!

Länken är: www.familjeliv.se/Forum-3-96/m42753767.html

• Mimou

Lindex 50kr rabattcheckar som jag pratar om har jag fått i butik - senaste veckan har de skickat med en rabattcheck i påsen när man handlat, så jag har nu totat 4 st.

Såhär står det på den:
    "Vårens modenyheter har anlänt till våra butiker och vi firar det med att ge dig en:
    värdecheck 50:-
    vi syns hos Lindex!

Internetkod: LC0912

Gäller 1-15/4 på dam, barn och underkläder mot dett vykort. Kan ej bytas mot kontanter eller användas vid köp av presentkort".

Jag undrar om någon vet om man kan använda flera som betalning vid samma köp - står ju inget annat??

Mimou skrev 2009-03-31 09:06:40 följande:
    Kan man använda flera 50kr rabattcheckar vid samma köp som betalning på Lindex??Alltså om jag köper en tröja för 200 kr, kan jag då lämna fram 4 checkar? eller hur gäller det?
  • Hallontårta

Men! Det har jag aldrig fått nu då jag handlat.

Mimou skrev 2009-03-31 20:22:32 följande:
    Lindex 50kr rabattcheckar som jag pratar om har jag fått i butik - senaste veckan har de skickat med en rabattcheck i påsen när man handlat, så jag har nu totat 4 st. Såhär står det på den: "Vårens modenyheter har anlänt till våra butiker och vi firar det med att ge dig en: värdecheck 50:- vi syns hos Lindex! Internetkod: LC0912 Gäller 1-15/4 på dam, barn och underkläder mot dett vykort. Kan ej bytas mot kontanter eller användas vid köp av presentkort". Jag undrar om någon vet om man kan använda flera som betalning vid samma köp - står ju inget annat??
  • AochJsMamma
    Hallontårta skrev 2009-03-31 20:36:42 följande:
    Men! Det har jag aldrig fått nu då jag handlat.
    Säger detsamma!!! Ibland blir jag såååå störd på Lindex, jag har handlat där flera ggr de senaste dagarna...inte en check så långt ögat når!!
    ~~ ♥ ♥ 24 augusti kom vår älskade Alexander till världen! ♥ ♥ ~~
  • Hallontårta

Vart bor du?

Lindex 50kr rabattcheckar som jag pratar om har jag fått i butik - senaste veckan har de skickat med en rabattcheck i påsen när man handlat, så jag har nu totat 4 st. Såhär står det på den: "Vårens modenyheter har anlänt till våra butiker och vi firar det med att ge dig en: värdecheck 50:- vi syns hos Lindex! Internetkod: LC0912 Gäller 1-15/4 på dam, barn och underkläder mot dett vykort. Kan ej bytas mot kontanter eller användas vid köp av presentkort". Jag undrar om någon vet om man kan använda flera som betalning vid samma köp - står ju inget annat??
  • Blindness
    Hallontårta skrev 2009-03-31 19:33:05 följande:
    Hej alla! Förlåt, jag hoppas inte att någon tar illa upp nu, men jag startade en ny tråd för rabattkodslistan. Jag tycker det är bättre att ha själva listan under trådstarten och inte i den. Förra gången den var i www.familjeliv.se/Forum-3-96/m42753767.html
    Jättebra!! Men tänk om folk kunde lära sig att det finns en länk längst ner som man kan klicka på om man vill lägga den i favoriter, man måste inte skriva små korta onödiga meddelanden....{#lang_emotions_undecided}
    »-(¯`v´¯)-> Leya »-(¯`v´¯)->
  • karmasus
    fick denna i mailen för en stund sedan:
    50:- rabatt
    på alla barnkläder när
    du handlar för 200:-

Internetkod: EE0914

Gäller endast på Lindex Shop Online
    t.o.m. 5/4 -09
  • Bebis juli 08
    Hej alla! Förlåt, jag hoppas inte att någon tar illa upp nu, men jag startade en ny tråd för rabattkodslistan. Jag tycker det är bättre att ha själva listan under trådstarten och inte i den. Förra gången den var i ts blev det många som frågade om koder som gått ut osv. Har rensat lite i listan också, säg gärna till om jag har missat något..hoppas det var okej detta!Länken är: www.familjeliv.se/Forum-3-96/m42753767.html
    Det är ju bra, men det hade ju kanske varit smart att lägga in den nya länken i den gamla och den "nya" tråden. Nu uppdaterade jag nyss listan i den nya (men tydligen inte den som används) tråden... blev lite rörigt detta.
  • ikve
    Lindex 50kr rabattcheckar som jag pratar om har jag fått i butik - senaste veckan har de skickat med en rabattcheck i påsen när man handlat, så jag har nu totat 4 st. Såhär står det på den:"Vårens modenyheter har anlänt till våra butiker och vi firar det med att ge dig en:värdecheck 50:- vi syns hos Lindex!Internetkod: LC0912Gäller 1-15/4 på dam, barn och underkläder mot dett vykort. Kan ej bytas mot kontanter eller användas vid köp av presentkort".Jag undrar om någon vet om man kan använda flera som betalning vid samma köp - står ju inget annat??
    Har någon fått den internetkoden att funka?
    ♥ Lovisa 070303 och Linneá 090215 ♥
  • maggan75
    Hej alla! Förlåt, jag hoppas inte att någon tar illa upp nu, men jag startade en ny tråd för rabattkodslistan. Jag tycker det är bättre att ha själva listan under trådstarten och inte i den. Förra gången den var i www.familjeliv.se/Forum-3-96/m42753767.html
    Bra Blir lätt lite rörigt annars. Denna tråden tycker jag vi använder
Svar på tråden Rabattkods tråden del 4