• maggan75

Rabattkods tråden del 4

Denna tråd började som Lindex´s rabattkodstråd men har nu utvecklas till en allmän rabattkodstråd!

Här kan vi hjälpas åt att fylla på listan med aktuella rabatter och plocka bort de som gått ut.

OBS! Länkar till rabattkuponger behöver oftast öppnas, kopieras och klistras in på nytt om de är långa, annars fungerar de inte om de kopieras rakt ur inlägget

Tidigare trådar
    www.familjeliv.se/Forum-3-96/m32481356.html

www.familjeliv.se/Forum-3-96/m35025409.html

www.familjeliv.se/Forum-3-96/m38033596.html

Länk till listan  med koder www.familjeliv.se/Forum-3-96/m39750306.html

Länk till Lindex tråden www.familjeliv.se/Forum-11-241/m38932523.html
    Bildtråden www.familjeliv.se/Forum-11-241/m38932283.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-04-04 20:22
    NY Rabattkods lista www.familjeliv.se/Forum-3-96/m42753767.html

• Svar på tråden Rabattkods tråden del 4
  • 060810

varför får man inte om barnet är över 1 år nu?
    jag fick fram tills dottern fyllde 2 och det är bara 9 månader sedan! :p
    efter det fick jag ingenting.
    men fick för sonen istället som är 13 månader nu.

• h80
    060810 skrev 2009-05-09 07:42:19 följande:
    varför får man inte om barnet är över 1 år nu?jag fick fram tills dottern fyllde 2 och det är bara 9 månader sedan! :pefter det fick jag ingenting.men fick för sonen istället som är 13 månader nu.
    jag vet inte, det var vad dom sa en gång när jag mailade och frågade varför vi inte hade fått
  • Hallontårta

Jag fick, sonen är 1 år och 4 mån.

h80 skrev 2009-05-09 07:18:46 följande:
    då borde du ha fått. Man får inte om barnet är över 1 år. Men min tjej är bara 7 månader och vi fick inte heller......
  • Mysaaan

Här är en till som inte fått från Libero och dottern är 9 månader, konstigt, fick förra gången ju :-/

• Love Isac
    anette 81 skrev 2009-05-07 11:57:49 följande:
    okej o det kan man bara bli i affären va?
    Det vet jag faktiskt inte riktigt...kolla på hemsidan först där kan man kanske anmäla sitt intresse??
  • Moder07

Jag har fått tidigare men jag har inte hållit koll på hur ofta, de dyker ju bara liksom upp. Jag har 2 kids, ena har just fyllt 2 år och den andra blir snart 6 veckor så jag borde vara kvalificerad att få hem kupongerna:/ Fick köpte ett paket igår utan kupong. Men kommer snart behöva köper mer blöjor så hoppas de kommer på brevlådan snart:/

Stolt mamma till Robin & Anton
  • Blindness

Vi fick liberokuponger och vårad dotter fyller 2 om två veckor.

Tänkte bara upplysa om att vykortet man fick från Lindex där man kan handla för 300 och få 100 kr rabatt funkar om man handlar 600 och då får man 200 kr rabatt

»-(¯`v´¯)-> Leya »-(¯`v´¯)->
  • Hallontårta

Neeeejjjjj! Säg inte så!! Jag har redan handlat för mycket. Hade värsta utlägget för maken om Emil-tröjorna som bortförklaring till varför jag köpt dem ;>

Blindness skrev 2009-05-09 13:26:21 följande:
    Vi fick liberokuponger och vårad dotter fyller 2 om två veckor. Tänkte bara upplysa om att vykortet man fick från Lindex där man kan handla för 300 och få 100 kr rabatt funkar om man handlar 600 och då får man 200 kr rabatt
  • Ville Mor
    lisenlil skrev 2009-05-09 17:02:34 följande:
    Finns det nån rabattkod för fraktfritt från cdon.com?
    Kolla rabattkod.se!
    Ville 071203 * Bebis 090916
  • BasseKatt

Vill också ha Libero rabatt! Känns så trist att behöva köpa blöjor till normalpris. Fick kupong för ett par månader sedan. Kanske trillar man ur när barnet blir 2? Han blev det i februari nämligen och nu har vi inget fått
    Om nån får nån man kan skriva ut kan ni väl lägga ut i listan?

• Tezzan1981
    BasseKatt skrev 2009-05-10 20:25:39 följande:
    Vill också ha Libero rabatt! Känns så trist att behöva köpa blöjor till normalpris. Fick kupong för ett par månader sedan. Kanske trillar man ur när barnet blir 2? Han blev det i februari nämligen och nu har vi inget fått Om nån får nån man kan skriva ut kan ni väl lägga ut i listan?
    alla skriver om 2 åringar men min son är 8 mån och jag har bara fått enda enda kupong sedan han föddes =/ skumt.....
  • Tvillingmamma2007

Jag fick liberokuponger som gällde tom sista april och mina killar fyllde 2 samma månad. Men visst är det lite mer sällan nu än när de var mindre? Eller är det inbillning, jaja som sagt lägg gärna i listan om ni kommer över några

• Blindness

Testa att maila Libero, en gång tappade jag bort min rabattkupong och mailade att jag hade gjort det, dom skickade nya med posten och då var det 25 kr per paket istället för 50 kr vid köp av 2. Dom kan skicka om dom känner för det alltså

»-(¯`v´¯)-> Leya »-(¯`v´¯)->
  • 78Misan
    Pochahontas skrev 2009-05-09 13:06:05 följande:
    Finns det ALDRIG nån rabatt på Ellos som även gäller hemelektronik? Tänkte köpa brödrost...
    Det verkar inte så jag vill ju ha en sån där  "ugn" som man kan laga nyttigt i.
    Längtar efter sommar
Svar på tråden Rabattkods tråden del 4