• maggan75

Rabattkods tråden del 4

Denna tråd började som Lindex´s rabattkodstråd men har nu utvecklas till en allmän rabattkodstråd!

Här kan vi hjälpas åt att fylla på listan med aktuella rabatter och plocka bort de som gått ut.

OBS! Länkar till rabattkuponger behöver oftast öppnas, kopieras och klistras in på nytt om de är långa, annars fungerar de inte om de kopieras rakt ur inlägget

Tidigare trådar
    www.familjeliv.se/Forum-3-96/m32481356.html

www.familjeliv.se/Forum-3-96/m35025409.html

www.familjeliv.se/Forum-3-96/m38033596.html

Länk till listan  med koder www.familjeliv.se/Forum-3-96/m39750306.html

Länk till Lindex tråden www.familjeliv.se/Forum-11-241/m38932523.html
    Bildtråden www.familjeliv.se/Forum-11-241/m38932283.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-04-04 20:22
    NY Rabattkods lista www.familjeliv.se/Forum-3-96/m42753767.html

• Svar på tråden Rabattkods tråden del 4
  • TereseA
    Hallontårta skrev 2009-04-29 18:54:31 följande:
    Tack!
    vilken tid det tar..förstår ni 2 som alltid läger in den är trött på det..
    Akiim är mitt liv 071004
  • Hallontårta

Jag har haft dåligt med tid nu det senaste så stackars Blindness har fått lägga in och rätta till efter alla hela tiden. Lite tråkigt att folk inte kan läsa hur man ska göra innan, det står ju faktiskt i trådstarten och i inlägget. Det blev en jättebra lista nu, tack igen!

TereseA skrev 2009-04-29 18:55:47 följande:
    vilken tid det tar..förstår ni 2 som alltid läger in den är trött på det..
  • BebeonBoard

Jag köpte dessa på Brandos idag med 10% rabatt. De är ganska breda, hade helst velat ha Kavat med det finns inga snygga ute nu, bara svarta och det vill jag inte ha.

(¯`°?.¸ ღ♥ Simons mamma ♥ღ ¸.?°´¯)
  • TereseA
    BebeonBoard skrev 2009-04-29 18:59:22 följande:
    Jag köpte dessa på Brandos idag med 10% rabatt. De är ganska breda, hade helst velat ha Kavat med det finns inga snygga ute nu, bara svarta och det vill jag inte ha.
    fina
    Akiim är mitt liv 071004
  • HelenS

Måste kolla ifall någon kan svara:

Jag har köpt två par skor från Ellos, med kod som gav 50% rabatt på dyraste varan samt fri frakt. Båda var strl 36, ett par var försmå och det andra för stort.

Hur gör jag bäst nu, skicka tillbaka och samtidigt beställa nya? Får jag då behålla rabatten, betala returfrakt samt frakt på de nya?

Eller returnera och beställa igen, tex med min mans kunddnummer så kan jag utnyttja rabatten igen.

• texel
    HelenS skrev 2009-04-30 20:59:27 följande:
    Måste kolla ifall någon kan svara:Jag har köpt två par skor från Ellos, med kod som gav 50% rabatt på dyraste varan samt fri frakt. Båda var strl 36, ett par var försmå och det andra för stort.Hur gör jag bäst nu, skicka tillbaka och samtidigt beställa nya? Får jag då behålla rabatten, betala returfrakt samt frakt på de nya?Eller returnera och beställa igen, tex med min mans kunddnummer så kan jag utnyttja rabatten igen.
    Maila Ellos och fråga vilket som blir bäst.
  • HelenS
    texel skrev 2009-04-30 21:45:29 följande:
    Maila Ellos och fråga vilket som blir bäst.
    Absolut, det skall jag göra. Tänkte bara att nu är det långhelg och jag funderar på hur jag skall göra.
  • 060810

Lindex kod för 50 kr rabatt vid köp över 200 kr funkar inte, så gäller även den med 25% på valfritt barnpagg som inte hade något känt utgångsdatum.
    Jag testade nu på morgonen när jag skulle beställa men de var inte giltiga längre.

Tas de bort från listan eller hur funkar det? Tar någon även bort de som gått ut i datum? Finns ju några stycken.

• HelenS

Ingen som har bytt en vara på ellos som ni köpt med 50% rabatt? Får man rabatten på en ny vara då?

• Hallontårta

Rensa gärna om du märker att någon kod inte fungerar (glöm inte att göra som det står med de långa länkarna.)

060810 skrev 2009-05-01 09:19:48 följande:
    Lindex kod för 50 kr rabatt vid köp över 200 kr funkar inte, så gäller även den med 25% på valfritt barnpagg som inte hade något känt utgångsdatum. Jag testade nu på morgonen när jag skulle beställa men de var inte giltiga längre. Tas de bort från listan eller hur funkar det? Tar någon även bort de som gått ut i datum? Finns ju några stycken.
Svar på tråden Rabattkods tråden del 4