• maggan75

Rabattkods tråden del 4

Denna tråd började som Lindex´s rabattkodstråd men har nu utvecklas till en allmän rabattkodstråd!

Här kan vi hjälpas åt att fylla på listan med aktuella rabatter och plocka bort de som gått ut.

OBS! Länkar till rabattkuponger behöver oftast öppnas, kopieras och klistras in på nytt om de är långa, annars fungerar de inte om de kopieras rakt ur inlägget

Tidigare trådar
    www.familjeliv.se/Forum-3-96/m32481356.html

www.familjeliv.se/Forum-3-96/m35025409.html

www.familjeliv.se/Forum-3-96/m38033596.html

Länk till listan  med koder www.familjeliv.se/Forum-3-96/m39750306.html

Länk till Lindex tråden www.familjeliv.se/Forum-11-241/m38932523.html
    Bildtråden www.familjeliv.se/Forum-11-241/m38932283.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-04-04 20:22
    NY Rabattkods lista www.familjeliv.se/Forum-3-96/m42753767.html

• Svar på tråden Rabattkods tråden del 4
  • Hallontårta

Hon har fel! Den finns att skriva ut på coopmedmeras hemsida. Jag har använt den och det har inte varit några problem. Tycker det är dåligt att KappAhl inte är uppdaterade var de lägger ut sina kuponger.

themajan skrev 2009-03-22 10:47:58 följande:
    Skev ut en kupong från KappAhl från list tråden i går och åkte till affären för att handla. När jag kommer till kassan säger hon att den gäller inte för den är från datorn! Där stod jag som ett frågetecken. Orginalkupongen ska tydligen ha funnits i ett häfte som man fått på posten... Nu undrar jag om det är någon annan som använt den. Om inte var i från kommer den. Hon i kassan sa att den var inskannad på datorn. I så fall är det ful gjort av den skyldige.....
  • TereseA
    themajan skrev 2009-03-22 10:47:58 följande:
    Skev ut en kupong från KappAhl från list tråden i går och åkte till affären för att handla. När jag kommer till kassan säger hon att den gäller inte för den är från datorn! Där stod jag som ett frågetecken. Orginalkupongen ska tydligen ha funnits i ett häfte som man fått på posten... Nu undrar jag om det är någon annan som använt den. Om inte var i från kommer den. Hon i kassan sa att den var inskannad på datorn. I så fall är det ful gjort av den skyldige.....
    kappahl skickar ju själva mail med kupong som man kan skriva ut..
    Akiim är mitt liv 071004
  • solstrålen80

hur fick du det??

fråga du eller?

var de något speciellt att man fick en sån kupong??

TereseA skrev 2009-03-21 16:04:28 följande:
    ja..köpte kläder i går..fick då den värdekupong på 50 kr.. där under står kod..ska testa själv.Dem måste tryckte fel på lappen.
  • themajan
    Hallontårta skrev 2009-03-22 11:01:29 följande:
    Hon har fel! Den finns att skriva ut på coopmedmeras hemsida. Jag har använt den och det har inte varit några problem. Tycker det är dåligt att KappAhl inte är uppdaterade var de lägger ut sina kuponger.
    Tack så mycket. Å vad jag skulle vilja gå tillbaka o rätta henne!! Hade jag bara visst att den kommit från coopmedmeras hemsida hade jag stått på mig mer, men som sagt nu vet jag o här ska handlas.
  • TereseA
    solstrålen80 skrev 2009-03-22 17:54:23 följande:
    hur fick du det?? fråga du eller? var de något speciellt att man fick en sån kupong??
    nä..bara fick det när jag betalade..borde ju ha samma på flesta ställen..
    Akiim är mitt liv 071004
  • gambia90

Är det någon som sitter på en kod till extrafilm? den som ligger i tråden fungerar inte ;(

• Solia
    gambia90 skrev 2009-03-23 10:26:26 följande:
    Är det någon som sitter på en kod till extrafilm? den som ligger i tråden fungerar inte ;(
    Va, gör den inte. Jag som tänkte fixa lite till helgen... Hmm. Ska kolla om jag hittar nåt annat. Återkommer i så fall:)
Svar på tråden Rabattkods tråden del 4