Inlägg från: BasseKatt |Visa alla inlägg
  • BasseKatt

Rabattkods tråden del 4

Nån som har rabattkod till Linus& Lotta? Hittade lite fint där och en liten rabatt är ju aldrig fel...

• BasseKatt
    Tezzan1981 skrev 2009-03-31 15:20:02 följande:
    6QDEFM3J så får du 50 kr att handla fördock måste du beställa idag!!! den går ut 31/3 såg jag
    Tusen tack! Funkade ju kanon! Hade sparat varukorgen från igår, så det var bara att plocka upp igen och skicka iväg. Tyvärr hade mockasinerna jag tänkt köpa till dagis tagit slut, så det blir att fortsätta leta ute i affärerna. Men det är ju sådant man får ta om man är lite snål (eller kostnadsmedveten kanske det heter... )
  • BasseKatt
    Siabellon: Fanns en några sidor bak, men tror den slutade gälla 31/3... Kolla där för säkerhets skull. Jag använde den i tisdags i alla fall.
  • BasseKatt

Alla Lindex rabatter brukar väl alltid förutsätta Clubkort, eller har jag fel?! Så svar ja, skulle jag tippa.

• BasseKatt
    Snorky: Kan du inte lägga in rabbattlänken till kupongen i listan också?! Har skrivit ut den, men om den "uppdaterar sig" kan den ju vara bra att använda fler ggr
  • BasseKatt
    Snorky: Ja, jag kan ju alltid försöka. Trodde dock att "praxis" med trådarna var att den som har en bra rabatt lägger till den i listan själv...
  • BasseKatt

Reafyndade på Lindex jag med och använde rea-SMS't, men glömde ju såklart 25%. {#lang_emotions_surprised} Riktigt irriterande! Speciellt eftersom jag hade den med mig... Jaja, så är det ibland.

• BasseKatt
    Mysaaan: Med faktura menar de väl utskicket med kontobesked etc. Det brukar ju vara med de utskicken kupongerna kommer. Jag använder aldrig krediten och få ju då inte heller några fakturor. Däremot kommer det ju kontobesked varje månad, så det var säkert det de menade...
  • BasseKatt

Vill också ha Libero rabatt! Känns så trist att behöva köpa blöjor till normalpris. Fick kupong för ett par månader sedan. Kanske trillar man ur när barnet blir 2? Han blev det i februari nämligen och nu har vi inget fått
    Om nån får nån man kan skriva ut kan ni väl lägga ut i listan?

Svar på tråden Rabattkods tråden del 4