• maggan75

Rabattkods tråden del 4

Denna tråd började som Lindex´s rabattkodstråd men har nu utvecklas till en allmän rabattkodstråd!

Här kan vi hjälpas åt att fylla på listan med aktuella rabatter och plocka bort de som gått ut.

OBS! Länkar till rabattkuponger behöver oftast öppnas, kopieras och klistras in på nytt om de är långa, annars fungerar de inte om de kopieras rakt ur inlägget

Tidigare trådar
    www.familjeliv.se/Forum-3-96/m32481356.html

www.familjeliv.se/Forum-3-96/m35025409.html

www.familjeliv.se/Forum-3-96/m38033596.html

Länk till listan  med koder www.familjeliv.se/Forum-3-96/m39750306.html

Länk till Lindex tråden www.familjeliv.se/Forum-11-241/m38932523.html
    Bildtråden www.familjeliv.se/Forum-11-241/m38932283.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-04-04 20:22
    NY Rabattkods lista www.familjeliv.se/Forum-3-96/m42753767.html

• Svar på tråden Rabattkods tråden del 4
  • Nifelheim
    Hallontårta skrev 2009-03-01 08:54:33 följande:
    Lindex erbjudande gäller till idag. Det borde räcka att visa clubkortet, men vissa Lindex verkar vilja se sms:et.
    Ja jag hade för mig att det räckte till idag. Tyvärr brykar de vara ganska kinkiga här så helst vill jag ha smset, men får testa utan om ingen har lust att vidarebefordra. Glad
    Det enda som är värt att dö för är att LEVA ! Frågan är! Vad får dig att känna att du LEVER?
  • Hallontårta

Inboxa mig =)

Nifelheim skrev 2009-03-01 09:17:34 följande:
    Ja jag hade för mig att det räckte till idag. Tyvärr brykar de vara ganska kinkiga här så helst vill jag ha smset, men får testa utan om ingen har lust att vidarebefordra.
  • karmasus

Ni som inte har Lindex-sms:et kan skriva in detta i telefonen och visa. De i kassan vet ju inte att det är i inboxen eller inte ;)

"Ja! Ja! Ja!
    30% på ett helt köp!
    Gäller t.o.m. 1/3 (ej presentkort).
    Visa ditt clubkort.
    Välkommen till Lindex
    För avreg. SMS:a LINDEX STOP till 71160"

• Flerbarnstokan

Love Isac skrev 2009-02-28 20:10:08 följande:

Jag kollade det,jag fick inte rabatt på ett par puma-skor(till ord pris)...det står att man inte får utnyttja rabatten på märkesvaror..Trist...Kanske därför det inte går funkar för dig heller?
    Fast andra har ju köpt Kavat skor. Är puma ett märke men inte Kavat? Nåja inte mycket att göra då...
  • Gummsan82

Hur var det med rabatt på Halens?

• Love Isac
    Flerbarnstokan skrev 2009-03-01 13:27:29 följande:
    Love Isac skrev 2009-02-28 20:10:08 följande: Fast andra har ju köpt Kavat skor. Är puma ett märke men inte Kavat? Nåja inte mycket att göra då...
    Tydligen räknas väl inte Kavat till dem som man inte fick rabatt för...Jag fick iaf inte rabatt på pumaskor...
    ISAC Mitt Hjärta Min Stjärna
  • Hallontårta

Jag köpte tretorn-stövlar till lillgrabben för 50%-koden (om det är den ni pratar om). Men jag tror det står vilka märken som koden inte godkänner? Sedan ska väl summan överstiga 200:-, gjorde den det?

Love Isac skrev 2009-02-28 20:10:08 följande:

Jag kollade det,jag fick inte rabatt på ett par puma-skor(till ord pris)...det står att man inte får utnyttja rabatten på märkesvaror..Trist...Kanske därför det inte går funkar för dig heller?
  • Love Isac

Ja koden skulle inte gälla för märken som Puma,Adidas,Nike osv...Lite trist när dem går ut med att det gäller en VALFRI vara!!då ska dem hellre skriva på UTVALDA varor tycker jag...Skrikandes

ISAC Mitt Hjärta Min Stjärna
  • Hallontårta

Håller med!

Love Isac skrev 2009-03-01 19:35:54 följande:

Ja koden skulle inte gälla för märken som Puma,Adidas,Nike osv...Lite trist när dem går ut med att det gäller en VALFRI vara!!då ska dem hellre skriva på UTVALDA varor tycker jag...
  • snusmumriken2

Love Isac skrev 2009-03-01 19:35:54 följande:

Ja koden skulle inte gälla för märken som Puma,Adidas,Nike osv...Lite trist när dem går ut med att det gäller en VALFRI vara!!då ska dem hellre skriva på UTVALDA varor tycker jag...
    Hänger på här

Jag har handlat märkeskläder (puma, adidas, nike) på ellos med mina rabatter o det funkade kanon (var ett per månader sen iofs). Men det kanske inte var det ni diskuterade? Har ju inte läst hela tråden o ber om ursäkt om jag missuppfattat
Svar på tråden Rabattkods tråden del 4