Inlägg från: Love Isac |Visa alla inlägg
  • Love Isac

Rabattkods tråden del 4

melizza skrev 2009-02-28 15:10:03 följande:
    om man ska utnyttja koden på ellos...får man inte lägga några rea grejer i då?? för jag får inte till rabatten när jag lägger i rea varor....nån som vet hur man ska göra
    Jag kollade det,jag fick inte rabatt på ett par puma-skor(till ord pris)...det står att man inte får utnyttja rabatten på märkesvaror..Trist...LedsenKanske därför det inte går funkar för dig heller?
    ISAC Mitt Hjärta Min Stjärna
  • Love Isac
    Nifelheim skrev 2009-03-01 07:57:23 följande:
    Är det ngn som har lust och möjlighet att vidarebefordra smset till mig om jag inboxar mitt nummer?
    Erbjudandet gällde väl bara till igår?
  • Love Isac
    Flerbarnstokan skrev 2009-03-01 13:27:29 följande:
    Love Isac skrev 2009-02-28 20:10:08 följande: Fast andra har ju köpt Kavat skor. Är puma ett märke men inte Kavat? Nåja inte mycket att göra då...
    Tydligen räknas väl inte Kavat till dem som man inte fick rabatt för...Jag fick iaf inte rabatt på pumaskor...
  • Love Isac

Ja koden skulle inte gälla för märken som Puma,Adidas,Nike osv...Lite trist när dem går ut med att det gäller en VALFRI vara!!då ska dem hellre skriva på UTVALDA varor tycker jag...Skrikandes

• Love Isac
    snusmumriken2 skrev 2009-03-01 19:43:08 följande:
    Love Isac skrev 2009-03-01 19:35:54 följande: Hänger på här Jag har handlat märkeskläder (puma, adidas, nike) på ellos med mina rabatter o det funkade kanon (var ett per månader sen iofs). Men det kanske inte var det ni diskuterade? Har ju inte läst hela tråden o ber om ursäkt om jag missuppfattat
    Ja det är det vi pratar om...Jag har oxå gjort så innan och det har funkat,men denna rabatten man fick nu,50% på valfri vara fick man inte använda på märkesvaror.{#lang_emotions_frown}Tror att det är nytt,dem har väl märkt att dem förlorade för mycket pengar på att alla köpte märke till halva priset...{#lang_emotions_wink}
  • Love Isac
    snusmumriken2 skrev 2009-03-02 17:44:08 följande:
    Love Isac skrev 2009-03-02 08:33:23 följande: Antagligen Det var ju ingen toppenaffärsidé direkt Ot: Fint namn din son har
    Ja Isac är ett fint namn!Tack!Såg på din pres att du har 2 söner...heter någon av dem oxå Isac tro?{#lang_emotions_dreamer}
  • Love Isac

Rabattkod till HM...någon?

• Love Isac
    summertime123 skrev 2009-03-15 12:12:46 följande:
    det drogs 10% automatiskt när jag beställde häromdan eftersom det är clubvecka så om du är clubmedlem borde det dras av hela ordern!
    Tack för svar!Ja jag kunde inte vänta att göra min beställning klar tills någon hade svarat här{#lang_emotions_dreamer}Så jag såg när jag kom till kassan att det var draget 10%/vara...super tycker jag!!Fick jättemycket fina sommarkläder till sonen för knappt några pengar...sånt gillas!!{#lang_emotions_laughing}
  • Love Isac
    Pochahontas skrev 2009-04-15 18:00:35 följande:
    Jag ska nog förtydliga mej för säkerhets skull... Det gäller trä-på-underlakan. Till vanlig 90x200 säng, eller vad dom nu är.
    'Ikea har,jag har själv köpt där!{#lang_emotions_sunny}
  • Love Isac
    anette 81 skrev 2009-05-06 21:09:28 följande:
    får se om det dyker upp någotär inte clubmedlem
    Jag tror inte du får kortet om du inte är medlem...Vet inte säkert,men jag tror att man måste vara medlem för att få ta del av detta erbjudandet...
  • Love Isac
    anette 81 skrev 2009-05-07 11:57:49 följande:
    okej o det kan man bara bli i affären va?
    Det vet jag faktiskt inte riktigt...kolla på hemsidan först där kan man kanske anmäla sitt intresse??
Svar på tråden Rabattkods tråden del 4