• Pricken76

ÄD på KS Huddinge Del 3

Sååå spännande Ankie

Bette. hur känns det för dig.

Själv börjar jag bli piggare nu. V 7- 9 var riktigt bedrövliga, somnade lätt efter middagen kl 18:30. Nu är jag uppe som vanligt på kvällarna.

Ha det bra i vårsolen tjejer// P

• Pricken76

Hej Emmy!
    Klart du ska gå ner i tid om Dr säger det! Kan inte det var rätt skönt oxå? Lagom till sommar och sol. Du kan virka en pläd, sy ett lapptäcke, fylla frysen med bullar och färdigmat. Och bara förbereda dig på vad som komma skall.

Jo du, jag är uppe 1-2 ggr varje natt och pinkar... Värre lär det bli om någon sparkar oxå.
    Var på inskrivning hos MVC idag. Inget nytt precis. Ska träffa en Dr om 2 veckor, tilbaka till bm om 4 veckor, fick tid för rul i juni. Så nu rullar det på.

Ankie, vi hejar på dig!!!

• Pricken76

AnkieG: Wow, grattis, grattis grattis.
    Förstår att det känns overkligt, det tog ett par veckor innan jag förstod. Så skönt att vi får göra vul så fort efter ett plus. Vilken perfekt påskpresent. Vilken plustråd det har blivit här.

Många kramar till dig

Glad påsk till er alla.

• Pricken76

Bette: Ska bli spännande att höra hur många det är där inne

Ankie: Vad länge du får vänta på ditt vul. Vilken vecka är du i 5/5?

Hej Emmy!

Ha en skön kväll allesammans.// prickis m pösig/svullen mage (tarmarna har fått spelet)

• Pricken76

Bette: Åh vad roligt att du såg en där inne. Det kan ju fortfarande vara 2.... spännande.

Ankie: Testa graviditetsuträkningen som finns under "Väntar barn" där kan du se i vilken vecka du är i. Det är lätt som en plätt. När har du BF?

Ha en skön helg nu. kramar från mig

• Pricken76

Bette: Japp det är säkert att du kan ta de i rumpan oxå . Det står till och med det på mina förpackningar.... Det är perfekt när man är på jobbet och inte vill ha smet överallt.

Bette & Ankie, välkomna till "trötthetsvärlden". Det är tur att den går över. Jag blev markant piggare när jag gick in i vecka 10. Nu känns det oftast som vanligt. I bland kan jag bli otroligt trött och somna vid 19- tiden. Men det gör jag inte varje dag nu.

Är i vecka 11+6 i dag. Känner mig rätt som vanligt, men lite pösigare förstås.

Simma lugnt tjejer//Prickus

• Pricken76

Ankie. Förstår att du är orolig. Det var jag också efter min lilla blödning (färskt koagel), hade därefter spottings i ett par dagar. Men det gick vägen. Min blödning kom ca 10 dagar efter att jag testat +, så det var väl typ 5+5 eller nått. Och det är helt naturligt, men det spelar ingen roll, för orolig blir man.

Bette: Hur är det med dig då? Hur långt har du gått?

Emmy: Det låter jobbigt det där med att sova. Segt hörru. Om du vaknar vid 7-8 och somnar senast 23, så är ju det rätt ok ändå. Då får du dina 8 timmar. Värre blir det nog i juli/aug . Hoppas den nya sängen blir toppen. Jag vill oxå ha ny säng.

Hoppas ni får en bra vecka. //P

• Pricken76

Bette: Det tickar på för dig. Vad skönt!!
    Riktigt soft med städhjälp.... vi har pratat om det, men vi vill inte ha någon hemma hos oss, så det blir till att fixa själva. Tänkte be om hjälp med att tvätta fönstrena i varje fall, det blir så fult när jag gör det
    Jag går oxå upp på natten och pinkar. Pinkar också flera gånger under dagtid, blåsan är mindre nu.

//P

• Pricken76

Estra:
    Man får reda på åldern på donatorn på KS, det ska alla få vid ul som görs när man plussat. Till oss glömde de uppge donatorns ålder, så jag ringde Kristina och fick åldern.

• Pricken76

Hej Kexan.
    Jag har bf 1 nov. Så det är långt kvar. Är idag 13+0 .Skönt att det tickar på.

Bette. Vad härligt att se den lilla igen. Hur kom det sig att ni fick göra ett till vul?

Jag sitter och deklarerar nu, fy vad det är svårt. Jag har eget företag, ska redovisa ingående och utgåendemoms, avskrivningar, omsättning och hela faderullan. Ringde till skatteverket och pratade med papphammar. Kunde knappt svenska och kunde absolut inte förklara för mig hur jag ska göra. Grrr.... Att det får vara så?! Ångrar nästan att jag startade eget företag.

Hoppas det går lättare för er att deklarera.

Ha det bra tjejer//Prickus

• Pricken76

Kaka: Det är klart att du kan testa i dag. Jag testade 2 dagar innan. Hoppas det är positivt

I går var jag på ul. Det var verkligen jätte härligt. Det var en bebis där inne
    7.6 cm från huvud till rumpa. Små smala skrangliga ben.

Ha det bra tjejer. //Prickis

• Pricken76

Grattis Kaka. Underbart. Men visst är det en konstig känsla?!
    Det är först nu jag börjar förstå att det är sant.
    Molvärk har jag till och från. Så det är helt naturligt.

Vad härligt hörru. . Kramar till dig.

Svar på tråden ÄD på KS Huddinge Del 3