• Pricken76

ÄD på KS Huddinge Del 3

Bette: Jag hoppas det går bra med ruvandet . Känner inget, men det är ju så super duper tidigt ännu. Jag fick mens dag 14. Jag har hört att det är störst chans vid gång 2 att det fungerar med ÄD. Hoppas det stämmer för dig, men inte för mig

Emmy: Tror du inte jag glömde vaggisen ändå. Kl 14.30 kom jag på att jag inte tagit den. Helt otroligt.
    Hoppas teatern var bra.

Näe, nu är det dax att börja med middag om den ska vara klar när maken kommer hem.

Hej svejs tjejer. Härs snart igen.

• Pricken76

Emmy, hur var det idag? Vill höra allt

Glömde den där jäkla vaggisen idag igen. Hade ställt ett alarm, men såklart hade jag ett möte när det pep...så vid 14.30 kom jag på den igen. Gick och hämtade den i mitt skåp, in på toa och pinkade. Gick in på mitt rum...efter 5 min kom jag på att jag glömde ta den. Fick gå till toan igen. Helt otroligt vad svårt det kan vara....

Hoppas den fastnar... nu har jag väntat bra länge på ett plus. Morr.... känns verkligen segt att inte veta svaret.

Nu måste jag förbereda mig inför en presentatation jag ska ha imorgon. Hej svejs tjejer//P

• Pricken76

ha ha... jag märker att du är gravid. Graviditetshorminerna susar i din skalle. Härligt.

Vad kul att ni sett att det blir en kille. Måste vara en helt magisk känsla. Är så kul att det verkligen gick för er. Nu blir det till att fundera ut ett bra killnamn, jag tycker killnamn är det svåraste. Har ni något bra pågång?

I vanliga fall går veckorna i ett jehu, men nu är det lite snigelvarning. Men det är väl så det ska vara. Men ovissheten är seg.

Stora grattis kramar från PRICKEN , ingen annan...

• Pricken76

Hej Carmenzita!
    Du har precis som jag gjort 4 ET och 1 FET utan resultat. Inte kul.

Dom som inte har barn får göra en ÄD. Du får ägg från max 2 donatorer. Om du vid första försöket får 6 ägg, använder du ett och fryser de andra. Sedan använder du upp resterande 5 fr frysen. Har det inte fungerat då, får du ytterligare ägg en gång till från någon. och så gör du samma visa igen, beroende på hur många ägg du får. Vi fick bara 1 ägg från vår donator....inte så kul.

Kötid, 1 år med egen/korsdonator (om du raggar en donator som ger äggen till dig eller till ngn annan), 2 år utan donator. Du kan inte tillgodo räkna dig ngn kötid från ivf-väntetiden.

Stort lycka till. //P

• Pricken76

Jag klarade det.....det är plus :D
    Helt otroligt.
    I tisdags fick jag molvärk, blev direkt ledsen (så klart) Men ingen mens kom. Så i onsdags eftermiddag kunde jag inte hålla mig, så jag testade. Och det var ett +. Vågade inte riktigt tro att det var sant, vill därför inte skriva här....
    I dag var riktiga testdagen och det var oxå plus. Så nu är det väl sant. Så får vi vad som händer nu.

Känns helt overkligt. Lite chockartat faktiskt. Men är så lycklig.

• Pricken76

Tack för hälsningen Estra. Hur lång tid är det kvar för er innan ni är framme?

• Pricken76

Skulle lätt kunna testa varje morgon nu . Har gjort 2 test, det får räcka. Har ett kvar, får vara reserv om det känns konstigt.
    Är du säker på att det är på riktigt nu? Känns som en dröm....

Kram tillbaka till dig

• Pricken76

Bette: Hur går det för dig, har du börjat med något ännu?

Med mig är det bra, blir glad för varje dag som går... vill bara att tiden ska gå ännu lite fortare nu.

Vi hörs//P

• Pricken76

Bette: Vad kul att det närmar sig för er. Känns som om tiden gått fort för dig. Fast du tycker säkert tvärt om. Hoppas ruvningstiden går super fort. Jag tyckte den var hemskt vidrig.

Jag väntar på ultraljud nästa vecka... Seg väntan som vanligt. känns som om livet bara går ut på att vänta... Hade en blödning 7 mars, så vi är otroligt nervösa att det inte ska vara någon där inne. Mf eller inte? Det är den stora frågan. Inget ska vara för lätt.

Emmy: Hur mår du? Hoppas du mår fina fisken. Att han sparkar och lever om där inne.

Hej svejs från mig

• Pricken76

Hej hej, skrev ett inlägg för ett par dagar sedan, ser att det inte finns här. Skumt.

Bette: Ja, det var färskt blod i form av en koagel. Efter det endast lite gammalt brunt... Ska tänka på det där med extra vaggis om det händer igen.

Fröken 69: Jag hoppas det är som du skriver, att jag bara har sköra kärl.

Emmy. Jag hoppas så att ditt hjärta känner rätt.

Nu är det frukost för att mota illamåedet bort...

Svar på tråden ÄD på KS Huddinge Del 3