• Pricken76

ÄD på KS Huddinge Del 3

HEJ HEJ!
    Den lever . Såg ett litet litet hjärta slå. Helt otroligt. Jag och min man bara tittade på varandra och fattade ingenting. Så det var inget mf, bara ett skrämselskott. Känns helt underbart. Var så otroligt nervös innan. Somnade typ kl 19 i soffan, hade laddat upp så mkt känslor innan.

JAG ÄR GRAVID :D

• Pricken76

Hej Miss Mapel, det var länge sedan. Kommer ihåg dig
    Tack för hälsningen. Känns helt otroligt underbart att det var någon där inne. Var lite orolig (läs mycket) efter blödningen.

Emmy. Det är helt galet vad tiden går fort för dig. V 23, Snart är du i mål....nästan

Ha en bra kväll tjejer./// P+ p

• Pricken76

Bette : Jag tar progynon 6mg/dag och Progesteronvaggis 3 st/dag

Så du tar alltså, progesteron, trombyl och prednisolon (?), ingen progynon?

Ska hålla tummarna för dig.

MissMapel: Hur gammal är din tjej nu?

Trevlig helg.

• Pricken76

AnkieG: Vad händer på fredag, får du tillbaka ett embryo?
    Tips....ja du, finns inga. Ha is i magen är väl mitt tips.

Bette: hur är läget?

• Pricken76

Bette: Jag fick molvärk mot slutet...var helt säker på att det var mensvärk. Nu har jag molvärk till och från. Vad spännande...hoppas verkligen minst en har fäst.
    När har du testdag?

Ankie: Hur gick det idag?

Håller tummarna för er båda.

Ha en riktigt skön helg allihopa

• Pricken76

Bette: Japp, en hel del av vaggisen åker ut. Har pajjat ett antal trosor trots att jag kört med skydd. Du kan oxå ta vaggisen i rumpan, då läcker det inte ut.
    Har aldrig tagit HCGblodprov, men du borde få svar samma dag. Allt beror nog på om kliniken ringer dig eller inte... ring och tjata så får du nog svaret. Varför testar du inte på sticka? Det har jag alltid gjort.

Ankie: skönt med ett i frysen. Till mig sa de aldrig att det bara var ett försök. Får hoppas detta lilla pyre stannar kvar nu då

Spännande, håller tummarna än för er

• Pricken76

Bette, hur går det? Jag hade spottings vecka 6 och 7, verkar ju vara helt normalt.

• Pricken76

Bette, sa de när du skulle få svar? Jag gjorde min ET en onsdag, testade på onsdagen efter 2 veckor. Dag 14-15 eller hur räknar man??

Vad spännande..... Varför inte testa ikväll?
    Lycka till.

• Pricken76

Hurra Bette....vad underbart
    Undra om det är en eller två där inne... Tids nog får vi svar på det med.

Vilken positiv tråd detta har blivit. Så kul.
    Många grattis kramar.

• Pricken76

Jag fortsätter att hålla tummarna för dig Ankie
    Känner du något annorlunda?

Ha en skön och solig helg tjejer.

Svar på tråden ÄD på KS Huddinge Del 3