ÄD på KS Huddinge Del 3
Toppen, tack. Nu är jag här. Förstår att du längtar till UL i feb.
Men du, snart har du gjort halva jobbet....grattis. Jag tycker det går fort.
Hörs snart igen. Kramar från mig
Toppen, tack. Nu är jag här. Förstår att du längtar till UL i feb.
Men du, snart har du gjort halva jobbet....grattis. Jag tycker det går fort.
Hörs snart igen. Kramar från mig
Låter jobbigt det där Emmy, med allt prat om magen. Förstår att du vill till UL snabbast möjliga för att se att allt är okidoki. Men det måste vara ganska så skönt att ha en liten kula oxå, du får nog nog av den stora kulan lite senare.
Kexan, hoppas det går bra på första dagen i morgon. Ska pappa vara hemma nu?
Allt är bra med mig . Väntar fortfarande på bättre tider
Ha en bra vecka girls//P
Välkommen Minna!
Malmö och KS, stor skillnad geografiskt... hur kommer det sig?
Vart befinner du dig, väntar på behandling?
Kexan, hoppas det gick bra idag.
Kramar
Emmy, låter som försmak på vad som komma skall.... sårig vårta redan nu. Smörj den med bröstmjölk... hrm det fungerar ju inte nu. Det får bli med grädde.... Gör det ont?
Gjorde vul i måndags, allt är perfekt.... så nästa vecka händer det. Närmare bestämt på onsdag. Gulp, måtte hon få ut frigående ekologiska toppen ägg.
Kramar från mig
Klart jag ska hålla dig uppdaterad Emmy, min vän och följeslagare .
Det börjar bli lagom pirrigt nu.... pirr pirr i magen
Mamma till miranda: Stort tack för det du gör och lycka till med donationen. Är det första gången du donerar?
Trevlig helg på er.
Pirr pirr....det är det enda jag kan säga just nu
Håll tummarna från imorgon och till en början 14-17 dagar, sedan kan vi lägga på 36 veckor
Återkommer med reslutat i morgon. Hoppas det blev något. Ingen har ringt, så då borde det väl blivit några ägg, eller vad tror ni?
Natti natt från mig
Riktigt dålig ägg skörd, men som sagt, det behvös bara ett.
Vi hade fått 5 ägg, 2 var omogna, ett konstigt och ett slutade växa efter 24 h. Så då blev det bara 1 kvar och det fick jag.
Så nu är det bara att hoppas att det trivs. Men det är trist att inte ha några att spela med om detta inte fungerar.
Hur mår du emmy? Hoppas det gick bra att jobba i ditt okända distrikt,
Lycka till Bette. Vad tar du för mediciner i samband med donationen?
Emmylou: Vad kul att få se den lilla. Vilken underbar känsla det måste vara. Grattis
Vilka tider tog du dina vaggisar, jag glömmer lätt bort den där mitt på dagen. Kanske ska ställa ett alarm. Tack för allt du håller för mig. Puss o kram//P + liten P
Bette: Precis, behövs bara ett ägg för att det ska bli en liten bebbe. Hoppas det fungerar för dig nu.
Hoppas det blir lagom soft på jobbet idag.
Själv ska jag ta en promenad nu. synd bara att solen inte lyser idag.
Lunch är nog en bra tid för vag...ska försöka komma ihåg
Vad kul att hälsa på i minis värld på måndag igen. Antar att maken hänger på då? För det vill han väl inte missa.
Ta det soft nu//P