Inlägg från: Solstrålen 82 |Visa alla inlägg
  • Solstrålen 82

Vänner i kristianstadområdet!

Haha ja det känns verkligen så.

Mitt liv kommer typ att bestå av enormt tidiga morgnar, 3 timmars pendling om dagen, träffa familjen några timmar och sen somna tidigt :) Fritid får jag ha på helgerna. Men man ska vara glad man har ett jobb.

Absolut! Vi borde nästan ta och planera in något så vi är ute i god tid så alla kan.

• Solstrålen 82

Nu har jag läst igenom allt men glömt det mesta lika snabbt igen :) Känns som hjärnan är nere i viloläge :)

• Solstrålen 82

Nu tackar jag för mig ikväll, helt slut, måste sova innan klockan ringer i morgon bitti 05.30 :(

Vi hörs i morgon igen! Sov gott på er när det är dags!

• Solstrålen 82

Välkommen hit Morghana!
    Jag bor med i Fjälkinge :) Flyttade hit för ca 1 år sen, min sambo är med Kristianstad bo...

Gud vad alla skriver här, jag hinner ju inte med :) Tycker efter semestern består livet på vardagarna av att åka tåg och jobba... Läste något om att rasta fläsket :) Hänger gärna på någon gång om det blir kvällstid. Om man får :) Simma är ju inte fel!

• Solstrålen 82
    sofflan82 skrev 2009-03-20 14:32:22 följande:
    Klart att vi ska raska fläsket ihop! Ju fler desto svårare är det att hitta på undanursäkter..
    Haha precis som jag tänkte :) Annars är jag en mästare på undanflykter när det gäller träning :)

Vad ska ni göra i helgen då?
  • Solstrålen 82

Haha ja det är inte lätt Morghana :)
    Jag har sällan koll på var affärerna ligger, kan bara de jag är i ofta. Eller då och då :)

Trädgården gjorde vi vid mesta delen i somras så jag hoppas på en lugn sommar detta året. Men om jag känner min sambo rätt så har han andra projekt till oss nu :) Jag är väl inte jätteglad i att pilla i trädgården men det är så skönt sen när det är klart och man ser vad man gjort. Då är det värt det!

I kväll hade vi en kompis över så vi käkade middag och drack lite vin. Sen i morgon ska vi på släktkalas och söndag är det fotbollsträning och slappa :) Hela helgen fullbokad.

Morghana; du är med välkommen på "erotikparty" hos mig nästa lördag! Hade varit kul med lite nya tjejer på festen :)

• Solstrålen 82

Idag har vi slappat, varit på fotbollsträning med lillkillen och sen käkat hemmalagad kalops. Smakade inte helt illa :)

Tyvärr är det lite sjukt här hemma så det blir inte så mycket gjort så vi får väl krypa ner och se en film. Sen är det jobb igen i morgon.

Mm vad jag blev sugen på våfflor nu. Tvivlar dock på att vi har saker hemma till att göra dem så det får väl bli en annan dag. Kanske kan knåpa ihop något annat :)

• Solstrålen 82
    sofflan82 skrev 2009-03-22 17:16:30 följande:
    Vår eftermiddag blev inte riktigt som vi hade tänkt. Vi har satt upp profiler till grävandet av grunden och sedan fixade vi med stengärdet. Helt plötsligt fick vi se kissen hoppa runt på grävmaskinen och sedan ramlade hon ner på stången med allt fett... Inte så nyttigt för en lite kisse att slicka i sig det så vi fick störta in i duschen med henne... Inte såå populärt kanske! Stackarn var liten som en sticka när hon var nyduschad.. Hon har inte blivit helt återställd ännu.
    Aj då det lät inte så kul att vara kisse då :)
  • Solstrålen 82

Brr vad ska snön här och göra igen? Blev inte alls glad i morse när jag skulle köra till tåget, inte skottat och det första jag gör är att nästan köra i diket pga slasket och halkan (och då körde jag ändå VÄLDIGT lugnt, bilen ville bara inte svänga som jag ville...) Sen grädde på moset så var tåget försenat och jag kommer till jobbet med halsont och trött och lite smått irriterad : )

Vad hände med våren som kikade fram innan? Mina stackars tulpaner som började komma upp och jag fick vårkänslor ála ut i trädgården och fixa :)

Hoppas ni andra haft en bra morgon :)

Mikah: då har jag haft tur för de flesta av våra skor har hållt. Fast klart inte lika bra kvalité som andra skor :)

• Solstrålen 82

Va kul Edvina!
    Vuxenpoäng :)

Svar på tråden Vänner i kristianstadområdet!