Inlägg från: Solstrålen 82 |Visa alla inlägg
  • Solstrålen 82

Vänner i kristianstadområdet!

Nä de plogar hela tiden så det är bra men där kommer nytt. Värre att ta sig ut till byn..

• Solstrålen 82

Nä då är det klart inte mycket här :) Jag som tycker här är mycket, då vill jag inte veta hur ni har det :)

• Solstrålen 82

Igår var jag och sambon ute och hade snöbollskrig :) Kan tänka mig att grannarna tycker vi var urlöjliga men vi hade kul i alla fall... Tills sambon välte mig i snön så jag låg på rygg på gräsmattan i bara jeans... Brr inget och rekommendera :) Vi som bara skulle ut och skotta uppfarten, haha!

Idag sitter jag på jobbet men ska hem sen i eftermiddag och förbereda maten tills ikväll. Kanske fortsätta städa lite och tvätta, tyvärr gör den inte det av sig själv :)

• Solstrålen 82

Här snöar det inte så mycket längre.
    Ja vi hade superkul så det var värt lite snö innanför kläderna :) Man får ju passa på när vi har snö...

• Solstrålen 82

Ha en trevlig alla hjärtans dag!

Ikväll blir det thairestaurang med sambon, ska bli gott. Sofflan, vi funderade med på bio men hittade ingen som vi gillade direkt så det får nog bli hemmakväll och en video :)

• Solstrålen 82

Välkommen Sofiech78!

Känner ni av när ni har ägglossning, typ ont som vid mensvärk fast lite lindrigare? Har precis slutat med pillerna, håller tummarna att mensen kommer regelbundet (tyvärr mitt i semestern...) och sen är det bara att köra på :) Vad tror ni thailändarna säger om man tar en snabbis med sambon på flygplatstoaletten ? Flyger hem mitt i ägglossningen...

• Solstrålen 82

Haha det låter bra :) Nä precis, man får ju passa på när det är dags... Ja det är kanon så vis så man vet :)

• Solstrålen 82

Edvina. ja värre kan man ju tänka sig, tänk om bebisen blir till då, något att berätta för barnbarnen :) Nä det vågar jag mig nog inte på, hade det varit nattflyg så Får nog bli en toalett på flygplatsen istället...

Det gör vi säkert! Sen blir det babyboom i stan när vi är ute på våra mammafikor :)

• Solstrålen 82

Välkommen Sofiech78! Här är alla välkomna :)

Nu har jag börjat samla mig inför resan, så klart har jag packat för mycket så sambon har fått vara smakråd och välja ut något plagg jag kan ha med mig :) Så satt jag och tyckte synd om mig själv för att jag inte får ha allt med mig så sa han så länge du bär det själv utan gnäll så kan du ta med det. Haha skulle vilja se mig släpa runt på värsta ryggsäcken på ryggen när vi backpackar mellan öarna, tror inte det :) Så jag fick väl inse att han hade rätt och packade lite mindre :) Egentligen är det bra får då kan man shoppa mer med sig hem!

• Solstrålen 82

Edvina, vi ska till thailand. Så vi lär få lite sol, skönt att få avslappning, behöver jag. Tyvärr varit lite sjuk ett tag så nu ska det bli skönt att ta det lugnt och bara slappna av :)

Sofiech, va trist. Vet inte om jag kunnat vara utan min sambo i två veckor :)

Svar på tråden Vänner i kristianstadområdet!