Inlägg från: Tant Groda |Visa alla inlägg
  • Tant Groda

Vänner i kristianstadområdet!

morghana: ja det är lite tråkigt så det kändes i bröstet när mina vänner nu oxå valt september, dock hade hon glömt "vårt". Nja det kändes helt rätt att skjuta upp det även om det var väldigt mycket känslor i samband med det.

Jag tror ni kommer få ett jättefint bröllop. Titta gärna in på bröllopstorget för idéer.

Ja de är faktiskt rätt fina, inget blir det andra likt heller, så de blir ju väldigt personliga

• Tant Groda

japp det skulle ju bli vår månad, fast visserligen var det nog tur för annars hade våra kompisar fått gå på 2 bröllop den månade, för hon hade inte haft en tanke på Oss ändå, hon är lite virrig av sig.
    16 september, jag säger ju det, det är den bästa månaden i världen för kärlek

Jag har en massa grejer till smycken hemma, är kul och avslappnade

• Tant Groda

ojoj vad ni har skrivit!!

morghana: åh vilken god tårta låter helt underbar!!!!

• Tant Groda

Ni får göra som mej, jag har börjat påminna sambon om att jag fyller år och om paket!

• Tant Groda

japp det tycker jag oxå, fast hon har tvivlat på det ett par gånger gissar jag!

jisses var hon inte ens planerad...och så fick ni henne så bra

• Tant Groda

ja det hade varit kul att byta blöjor hemma! Jag gör det oxå på jobbet, fast på något äldre personer

• Tant Groda

morghana: jag tror tiden kommer att rusa fram tills det är dax...

du har nog ett gäng frivilliga provsmakare här

• Tant Groda

Kommer gärna hem till dej för provsmakning...hur gick det med vår träff egentligen??

• Tant Groda

min svärmor har sparat en massa sen sambon och hans syskon var små, så vi har tydligen redan ganska mycket.

finns ju mycket studentklänningar just nu, tänkte om man ville ha en fin, men inte typisk bröllops klänning

• Tant Groda

för mej spela det ingen roll om det är med eller utan barn!

22-24 maj verkar bäst än sålänge...fast alla har ju inte skrivit än

• Tant Groda

hade tänkt börja hårdträna nu, så jag är snygg tills vi tar upp våra bröllopsplaner igen

• Tant Groda

solstrålen vad mysigt!
    jag ska nog oxå hoppa i säng, varit uppe sen 0430, så jag börjar bli rätt trött

• Tant Groda

Välkommen pusselbiten!

Mikah: japp det är nog bara du och jag som bor på detta hållet.
    ser man ert hus från vägen?? börjar bli lite farlig när jag kör på de vägarna för jag letar alltid efter hus som jag försöker gissa att du bor i.

Svar på tråden Vänner i kristianstadområdet!