Inlägg från: Tant Groda |Visa alla inlägg
  • Tant Groda

Vänner i kristianstadområdet!

morghana: då verkar det ha lugnat sig lite iaf!
    köp lite handsprit om du ändå ska till apoteket som ni använder efter ni tvättat händerna.
    Hoppas att det blir bättre snart och att ni andra inte blir smittade

• Tant Groda

ja nu är det sommar tid och det var seeegt att gå upp i morse och åka till jobb, där ett par hade försovit sig
    nu är jag hemma och är ledig hela långa underbara dagen imorgon!

• Tant Groda

ja det ska bli jätteskönt spec nu när man är frisk oxå (är jag visserligen ganska ensam om att tycka) och nu ska jag fixa träningskort så att man kan börja rast fläsket, innan man börjar rulla fram

Låter som ni har haft väldigt trevliga helger i denna tråden, själv har man ju då jobbat, men det var kul. För första gången i september så jobbade jag FAKTISKT med en som helt självmant lyfte ergonomiskt. jag blev JÄTTEglad!!!!!!!!! Vilket jag oxå berättade för personen ifråga som blev helt chockad över berömet!

• Tant Groda

Min ena syster tjatar om att hennes barn är så envisa och bestämda och det har de minsann efter moster (jag)
    min andra syster har idag upptäckt att hennes lille kille är ett godismonster, gissa vems fel det är??? (mitt)

• Tant Groda

Idag har vi fixat träningkort till mej, så nu kan man äntligen rasta fläsket lite.
    sambon har beställt både träningsbh och linne till mej vi nätet och idag fick jag ett par träningsbyxor oxå. Så nu kan jag vara snygg oxå på gymmet

Varit på entre (det nya köpcentret i malmö). Det kan nog bli riktigt bra, när allt väl kommer igång. Många affärer som inte hade öppnat än. Fast där var ju lite små roliga saker oxå, man kunde testa hur det var att gå på "röda mattan", där var lite utställningar.

maniok: nä jag har inte det

morghana: Det finns nog en liten " Hanna" i båda flickorna och säkert i T, jag ser mej själv i dem många gånger faktiskt om jag ska vara ärlig.

• Tant Groda

japp det är på badhuset!
    tycker att eftersom de kan erbjuda allt och dessutom är ganska duktiga på att ta upp nyheter, så är det något för mej som är ganska duktig på att bli uttråkad och dessutom gillar jag att bada.

• Tant Groda

sofflan: det måste vi testa!!! för jäklar vad skoj det såg ut

Idag har jag varit på föreläsning med Mia thörnblom 8eller vad hon nu heter i efternamn), riktigt skoj och insprimerande (eller hur det nu stavas hjärnana slutade att fungera)...så nu ska jag dra igång ett litet projekt hemma som den friskvårdskonsulent jag är!!!! Tänkte kalla det projekt positvi, stackars sambon

• Tant Groda

sofflan: jag har jobbat hela dagen, men jag hade väldigt gärna hängt på för den där indoor walkning låter intressant!

Idag har jag fått löneökning *JIPPI* blev lite chockad, för jag fick mer än jag begärde, hur ofta händer det??? Nåja glad som en lärka blev jag!!!!

• Tant Groda

maniok: man var inte garanterad något denna omgången utan man kan få 0kr, men i potten finns 700 till varje person, som sen delas hur arbetsgivaren vill!
    Jag hur hur glad som helst över min lön, nu känns det värt att kämpa lite på jobbet, så gjordes det inte innan. Jag kommer fortfarande ligga bland de lägsta men nu slipper jag bara ha 200kr mer än de nya

Svar på tråden Vänner i kristianstadområdet!