Inlägg från: Tant Groda |Visa alla inlägg
  • Tant Groda

Vänner i kristianstadområdet!

Sofflan: nää maj är helt klart den bästa månaden att fylla år på!!!
    Tycker att vi borde träffas snart, dock är maj en väldigt tuff månad iaf i början av maj...

• Tant Groda

Jobbar ju en hel del jag oxå även på helger, men jag tror att en helg skulle bli bäst, man kan alltid försöka sig på att ändra en tur annars, får muta dem lite på jobbet bara

• Tant Groda

1-3 maj:

8-10 maj: Sofflan82, Solstrålen

15-17 maj: Sofflan82, Solstrålen

22-24 maj: Solstrålen, Edvina82

29-31 maj: Sofflan82, Solstrålen (förutom den 29:e) Edvina82 ( ej 29)

• Tant Groda

vi ska göra vid en massa med huset och så ska sambon fiska och jag ska måla en bänk, som han nyss målat sen ska vi bort på lördagkvällen...så det är fullt upp här

• Tant Groda

Han fiskar lite överallt idag tror jag de är i åhus någonstans, ganska ofta nere i kivik, sen har han båten i tosteberga. Tycker det är rätt mysigt att fiska
    nä ingen rast och ingen ro med hus, fast kul är det

• Tant Groda

herbst: ja det kan man ju verkligen tycka! fast de har råd att köpa snus men inte kläder, lät lite lustigt!

Har haft en jätteskön helg. igår var vi i kivik och sen igår hos några vänner och grilla och idag var vi varit på ekohallen och köpt munkar för att sen åka vidare till sambionsbror för att sen träna och sen slutade det hela på MAXI för att köpa grill.

• Tant Groda

YES!!!!!! Nu är de där jäkla hjärtanen äntligen klara, usch mina allra första beställning är avklarad!!!!! Jag var så nervös, så jag fått göra om dem ca 20 gånger!

Sofflan: du vill inte ta min bil oxå???

• Tant Groda

Morghana: Åh grattis vad kul! Tror att ni kan få ett riktigt mysigt bröllop på så kort tid.
    Ska själv på bröllop i september, till en av mina närmsta vänner. Det ska bli jättekul och vi själva skulle egentligen ha gift oss i slutet av september,det ser ut som det blir nästa år istället!

TRASSELHJÄRTAN: Är ett smycke av silvertråd som man "virar" till ett hjärta, i de jag nu har gjort har var små vita pärlor. Man kan ha dessa hjärtan som hängsmycke men jag har gjort dem som broscher

Svar på tråden Vänner i kristianstadområdet!