Vänner i kristianstadområdet!
Vi har polerat varje del av vår bil idag! (på utsidan iaf..) så nu är den som ny!
Har grillat revbenssjäll och sitter nu och spelar guitar hero! Najs dag...
Vi har polerat varje del av vår bil idag! (på utsidan iaf..) så nu är den som ny!
Har grillat revbenssjäll och sitter nu och spelar guitar hero! Najs dag...
Självklart tar jag din bil också! ....
Vad är trasselhjärtan?
Jag kommer heller aldrig att gifta mig, sambon tycker att det är väldigt onödigt... Men jag hde helt klart velat gifta mig utomlands eller hemma i trädgården. Kyrka hade ju vart trevligt, men samtidigt är jag inte troende så det känns fel på något sätt.. och borgeligt kan jag klara mig utan då pappas vigsel var det tråkigaste jag vart på..... (klart på 5 minuter..)
Ska snart åka och träna, men det kanske blir att jag cyklar dit till och med! Blir styrkegympa! Och imorgon ska jag rida och på torsdag blir det boxercise! Riktigt aktiv vecka!
Men jag har ju inte tränat på två veckor nu.... (jag räknar inte ridningen jag gjorde i påskas som träning då grannens häst grisepassar mest hela tiden....) Imorgon ska jag ge allt när jag rider.... Träningen nu ikväll var superkul och SVETTIG!
Solstrålen vi kan väl gå ut och gå åtminstonde en dag i veckan ihop? Vi kan ju variera fjälkinge och fjälkestad? (Här finns det massor av backar på balsberget... )
Vid fjälkestad (balsberget) går det att ta sig med tvillingvagn till toppen. (tror jag iaf, har aldrig provat, men breda körbara vägar upp.
Jag tog ansvaret och startade den nu så kan vi fortsätta där när denna stängs!
Nya är: www.familjeliv.se/Forum-11-239/m43285208.html
Välkommen Elvelina! Hoppas verkligen att du kommer trivas hos oss!
Solstrålen: Tja, när ska vi ta första turen?? Jag ska på möte imorgon kväll, på torsdag ska jag på boxercise och på fredag slutar jag kl. 17. Så denna veckan kan jag fredag eller helgen. Vart spelar ingen roll alls!
Solstrålen: Jag tycker att vi bestämmer att vi tar en promenad på söndag! Nån mer som ska med? Vi kan ju rasta varandra på balberget?? Så får du ju chansen att se hur fint vi bor.. hehe Och eftersom att du ska ut på lördag kan vi väl ta promenaden riktigt tiiidigt på morgonen?? hehehe
Jag har själv aldrig haft mensvärk, varken innan p-piller elle rnär jag åt dem. Slutade med p-piller aug-07 och sen under våren 08 kom det MENSVÄRK! Jäklar vad ont det kan göra! Trodde inte att den kunde komma bara sådär när man aldrig har haft innan.. Nu har jag mensvärk den dagen som mensen är som värst, sen slipper jag den....
Solstrålen: Jag messar dig när jag bestämt en bra tid för oss!
Jag både jobbar och byter blöjor... ;p Men jag hade också gärna bytt blöjor på hemmaplan, är såå sugen på en lite nu...
Det låter som att ni kommer få ett mysigt bröllop! Vi får helt enkelt planera in en träff där vi proväter massa god mat och tårta så att du vet att det är gott! hehe
Planera inför barn blir ju först när vi vet om vi får bygga till.. DÅ kommer det att göras två extra rum och ett av dem ska inredas till den kommande bebisen! (Om den nu bara vill bli en först....)
Med eller utan barn spelar ingen roll! Alltid trevligt med lite smått!