Inlägg från: sofflan82 |Visa alla inlägg
  • sofflan82

Vänner i kristianstadområdet!

Mycket snö?? Hehehe, jag tycker inte att det är så farligt.. ;) men jag är ju från norr också.. Jag har vart lite ockuperad av barntankar denna veckan... (som alltid tycker jag nog..) För första gången i mitt liv var mensen två dagar sen... Snacka om att förhoppningarna steg! men inte denna gång..

¤♥¤Man måste tänka positivt!¤♥¤
  • sofflan82

Vad skönt att ni fått bilen fixad! Håller tummarna för att din mens håller sig borta ett bra tag nu! ;)

• sofflan82

Förstår det. tror att ni har lite mer snö än oss också. Jag tycker att det är superhärligt att det kommer så mycket nu! Och det verkar ju få ligga kvar eftersom att det ska bli rejäla minusgrader (åtminstonde på nätterna) nu till helgen. :)

• sofflan82

Efter en hel dag med pulkaåkning coh snöbollskrig (alla mot mig...) på jobbet så kom jag hem och fick åka lite mer pulka med grannens dotter! Det är såå roligt med snö! Vi försökte att "ploga" upp en bana i hästarnas hage, men de ville hela tiden gå, skrapa och rulla i vår backe! hmmm.... Men hästarna hade roligt iaf!

• sofflan82

Katter är väl inte så välkända för att älska snöbollskrig.. hehehe Vår är ute massor nu när det är snö, visserligen i korta stunder... Min häst var mest rädd för pulkan när vi kom med den, tror att det hade varit ett riktigt äventyr att sätta den bakom honom.. hehe men jag ska nog prova idag.

• sofflan82

Vi kommer använda oss av 16 meters töm, så tror att han får hoppa låångt bakåt för att kunna sparka oss i ansiktet.. :) Hoppas att min lilla fegis tycker att det är roligt efter ett tag iaf! Min första häst hon kunde dra på rejält för att det var så roligt när hon fick dra!

• sofflan82

Åhå så bra det gått idag! Imse tyckte att det var riktigt roligt att dra snowracer! Trodde verkligen att vi skulle få lirka länge med den fegisen, men han var kolungn och skötte sig exemplariskt! Min fining!

Ikväll blir det bio med sambon, tyvärr är ju utbudet inte så stort här i stan.... Två filmer som går på kvällen... en börjar 19.30 och en börjar 21.00... Så det får nog bli Australia vid 19.30.

• sofflan82

Bio my ass! Fanns inte en biljett till filmen och de andra två man hade kunnat tvingat sig att se hade bara platser en och en.... Så nu blir det bowling istället!

Ha en underbar kväll ni andra! KRAM

• sofflan82

Det är roligt att bowla! Jag gjorde nästan 100 poäng första serien (väldigt bra för att vara jag!) När man gör den sista delen i en serie kan man ju få göra tre gånger om man lyckas med strike eller spärr, vilket jag aldrig gjort tidigare, men igår gjorde jag en strike på första oh fick sedan en spärr på andra! yeay!

Idag blir det tur med sambon hästen och snowracern igen! Ska ta med oss lute kaffe och ge oss ut på skogsvägarna här omkring.

Svar på tråden Vänner i kristianstadområdet!