Inlägg från: sofflan82 |Visa alla inlägg
  • sofflan82

Vänner i kristianstadområdet!

Jag fyller även jag 27 iår. I december.. Mkt bra månad att fylla år i tycker jag!

Grattis Maniok! Är superglad för din skull! Nu hoppas vi bara på ett plus hemma hos oss med!

Vi är verkligen värsta gänget! När ska vi försöka oss på en träff tycker ni?

¤♥¤Man måste tänka positivt!¤♥¤
  • sofflan82

Ja vi kan väl kolla upp vilka helger i Maj som folk är lediga och inte jobbar!

Skriv vilka helger ni kan i Maj:

1-3 maj:

8-10 maj:
    Sofflan82

15-17 maj: Sofflan82

22-24 maj:

29-31 maj: Sofflan82

Kan det vara ett sätt att bestämma helg på?

• sofflan82

Jag kan helgen 1-3 maj också... Det är ju så satans dyrt med tågbiljett till sthlm så jag hoppar det denna gången... Kom även på att min bästa vän är i Italien då, så jag kan ändå inte klappa på hennes växande magen...

Själv slutade jag tidigt idag och har suttit på altanen och solat med en tidning! Störtmysigt! Ikväll blir det bara slappande då sambon spelar innebandy och inte kommer hem förrns sju och då är han dödstrött! Så ikväll skulle det tydligen bli kebabrulle då vi inte handlat ännu... Vi är bjudna till en konsert i Malmö (Rockkarusellen) då vi känner några som ska spela, men det börjar halv åtta och vi har inga biljetter... suck, vilket tråkigt liv man har ibland..
    Imorgon tänkte vi handla (superkul!!!...not) och tvätta och vaxa bilen. Annars är det en lugn helg nu när vi är ensamma!

Fick reda på att bygglovet måste ut till grannarna på förfrågning och de har haft det i en vecka redan och inte sagt nåt till oss, man blir ju nojjig så det bara skriker om det.. Men tillbyggnaden SKA bli av vilket som! Bygger vi halva tillbygget åt gången behöver vi inte bygglov så då kan ju grannarna inte klaga... hehe! Men vi får väl se OM de klagar först, de ena tycker att tillbygget skymmer deras kvällsol på altanen men sa inget då de trodde att de inte hade nåt att säga till om... Men båda har ju sagt "ok" till oss innan så det borde inte vara några problem..

• sofflan82

Vill åka till Ullared, har aldrig vart där. Hade funderingar på att åka nu i påsken, men det var stängt både påskdagen och annandagpåsk.... Sambon är svårövertalad...

• sofflan82

Det hade vart nåt! Får se om jag kan övertyda honom..

• sofflan82

Jo, hade en förälder på jobbet som ksulle dit idag.. R bara skrattade och sa att jag vi kunde åka utan honom... heheh

• sofflan82

Ja, låna deras kort låter bra! Jag får ju inte lön förrns måndagen veckan efter så...

Manik: Ja kolla upp, det hade vart trevligt att träffas! Vi kan ju alltid åka till Ullared ihop.. hehe

• sofflan82

Jag har ju lovat att köpa lite bebiskläder till min kompis, det är ju närmre för mig än för henne (sthlm). Jag vet inte riktigt vad jag skulle handla, men det hade kunnat vara kul iaf!

Trist att jobba så många helger på rad..

• sofflan82

åhå jaja... Kvällen igår slutade med att vi körde till Helsingborg på kvällen för att gå på grillfest. J*vlar vad kallt det var! Men det var trevligt och vi gick in till slut. Var onte hemma förrns halv två och som vanligt kom man upp lite senare idag. Nu ska jag koka ägg och ha på mackan och sedan blir det att ta tag i biltvättandet som aldrig blev av igår...

Svar på tråden Vänner i kristianstadområdet!