Jag kan helgen 1-3 maj också... Det är ju så satans dyrt med tågbiljett till sthlm så jag hoppar det denna gången... Kom även på att min bästa vän är i Italien då, så jag kan ändå inte klappa på hennes växande magen...
Själv slutade jag tidigt idag och har suttit på altanen och solat med en tidning! Störtmysigt! Ikväll blir det bara slappande då sambon spelar innebandy och inte kommer hem förrns sju och då är han dödstrött! Så ikväll skulle det tydligen bli kebabrulle då vi inte handlat ännu... Vi är bjudna till en konsert i Malmö (Rockkarusellen) då vi känner några som ska spela, men det börjar halv åtta och vi har inga biljetter... suck, vilket tråkigt liv man har ibland..
Imorgon tänkte vi handla (superkul!!!...not) och tvätta och vaxa bilen. Annars är det en lugn helg nu när vi är ensamma!
Fick reda på att bygglovet måste ut till grannarna på förfrågning och de har haft det i en vecka redan och inte sagt nåt till oss, man blir ju nojjig så det bara skriker om det.. Men tillbyggnaden SKA bli av vilket som! Bygger vi halva tillbygget åt gången behöver vi inte bygglov så då kan ju grannarna inte klaga... hehe! Men vi får väl se OM de klagar först, de ena tycker att tillbygget skymmer deras kvällsol på altanen men sa inget då de trodde att de inte hade nåt att säga till om... Men båda har ju sagt "ok" till oss innan så det borde inte vara några problem..