Nr 2 med BF början av oktober, ngn som vill följa med?
zasata: trist.. men skönt att allt är ok, känns det bättre?
zasata: trist.. men skönt att allt är ok, känns det bättre?
Välkomna, ni nya!
Peony: Vad tajmade du och jag är, jag har en dotter som blir 2 i april och har också BF 1 okt Stackare, som mår så illa, skönt att det finns hjälp att få....
Ah, jag vill också kolla könet, men min sambo vägrar... Kan tänka mig att gå privat, då vi inte får veta här i V:a Götaland annars... Får väl se hur jag gör, är ju så jäkla nyfiken
Mår annars bra, jag med!
FruW: Jag har fått tid(23/4) och det görs på min MVC, det funkar visst så i Alingsås... I Göteborg fick jag vänta på tiden ganska länge, minns jag.....
oktobermammsen: Du har inte fött på Borås BB, eller? (eller ngn annan, givetvis, haha) Imorgon går jag in i v 15 Sweet, vad fort det går!
OM: Precis vad jag ville höra Samma sak har jag att säga om Mölndal, om någon ville veta, haha! Ja, min sambo är ju härifrån, så han har örnkoll på vägen, men inte jag.... Sist var jag kolugn när jag fick värkar och ville bara vara hemma... Inte så konstigt, med tanke på att vi körde rak väg från Korsvägen till Mölndal, haha. Hjälpte de dig med sjal på borås? Hört att de gjorde det förr...
OM: Yes, perfekt... jag bar aldrig Elsa isjal pga att jag inte fick till knixen, men vill hemskt gärna göra det nu och har tänkt köpa med mig en Tricot S redan före, för att ta med till BB...
Plantago: Skönt att höra att det gick bra!
Håller med Oktobermammsen, jag heter ju Jenny
lilla pop: SPA då, eller? Fan, vad skönt!! Blir avis på er!
Idag går jag in i v 15 Jobbar kortdag och skall ha överraskningsfest fr min svärfar som går i pension idag
Jag har en Elsa och vill gärna ha en Sunna eller en Joar nästa gång. Sambon inte helt överens Vi får väl se.... Gillar Klara, Vera och Alma (vi har en Vera och en Alma nära oss, så det känns kört och min kusins dotter heter Klara, men vi umgås aldrig så det känns ok...) Svååååårt!
Lilla Pop: Det blev kanonbra, hur hade ni det?