Nr 2 med BF början av oktober, ngn som vill följa med?
zasata: Va? Är det sant? Då var du faaan gravid, haha
zasata: Va? Är det sant? Då var du faaan gravid, haha
Pixter: Stora kramar till dig! Sa de vad det innebär?
storstadsmamma skrev 2009-02-13 11:00:29 följande:
kan tillägga att jag också mår riktigt illa idag, men det beror på att jag slarvade med frullen.... dumt
CB: Man erbjuder det inte i min kommun (tror inte det är speciellt vanligt) utan jag gör mitt privat och betalar för det
I Göteborg kan du även gå till Gynekologgruppen på Kyrkogatan, Dr Werner Schubert (som jag skall till, har varit tidigare och han är jättebra) Tel: 031: 711 71 72. Det går snabbt att få en tid, men de tar inte emot en före v.7, för att det är risk att man inte ser ngt och man inte skall bli orolig i onödan. (Sen kan det ju handla om att man inte är i den vecka man tror och inget ser pga det, men....
zasata: Han tog ca 200 sist, säkert höjt nu, men ring och fråga eller vänta på att jag kommer därifrån
Har mått fruktansvärt illa i helgen, och mest bara legat still, förutom när jag var på minisim med min dotter och hade mina egna babysimgrupper.... Urrrr... VUL i eftermiddag, håll tummarna för oss
Bibabba: VAd tråkigt att de blev ledsna. Jag tycker att ditt beslut var mycket bra, du kan inte rå för att folk pratar när ni gått...
zasata: Skall jag göra
Babysim har jag i Alingsås... Nolhagahallen.
zasata skrev 2009-02-16 10:43:59 följande: