Nr 2 med BF början av oktober, ngn som vill följa med?
Mållan: Beklagar verkligen.... Kramar
Mållan: Beklagar verkligen.... Kramar
wretis: Välkommen!
zasata: Ja, kvällarna är ju värst... En kollega stirrade på min mage igår (jag är inte supersmal, men inte stor, direkt...normal med lite fluffig mage kan man säga ) pekar: Mmm, det är ju semmeldagen idag, ja... Jag ser på dig att du är gravid, du pustar som om du skall kräkas hela tiden och ser ut att falla ihop av trötthet.... Jag bara: Åh, tack som fan för den komplimangen.... och gick, haha
Har inte testat postafen, då jag faktiskt mått hyfsat i två dagar... får se hur jag gör. Kanske vänder det redan? (eller så har ngt hänt, hua....)
En äcklig grej, ni som är äckelmagade, läs inte:
Nån som vet/känner igen?
Igår tog jag ett muttpiller "pevaryl" mot svamp. Idag läcker det, givetvis, rester från pillret, som det ju gör och det är ju vitt, som regel, har jag förstått?
Nu när jag var på toa, så kom en rejält stor klump, som var gul, kletig och liksom seg... Jag kunde se ett pytte pyttelitet rosa strim i den, inget jag hade reagerat på om jag inte varit gravid, men.... Blir lite orolig nu.. Nån som har teori?
Håller med om svullnaden... sååå befriande att komma hem och i pyamasbrallorna... Jag skall till Spanien med jobbet nästa lördag... kan inte dölja detta put i bikini.. Jaja..
Zasata: Nej nej, alltså det var inte ens som nålshuvud, så... Det var absolut ingen blödning, på det viset, utan tydligt från slemhinna.....
Du måste till doktorn, din stackare!! Få ngt riktigt hästpiller utskrivet, så kan du ju inte ha det!
Fru W: Yeaj, vad härligt!!
emilias: Hej hej och grattis!
Idag är jag hemma från jobbet... kände att jag kunde unna mig det, med tanke på att jag mådde uselt igår och fått ont i halsen på det.. Testar postafen idag, vette 17 om det hjälper, men jag hoppas ju...
Skall resa bort med jobbet på lördag och hade så önskat att få vara fri från illamåendet under de dagar vi är borta..
Jag är mer i sälstadiet, känner jag... ingen bebismage, men väl fläsk (har inte gått upp alls) så vadfan??? Skall till Spanien med jobbet på lördag och det känns ju urfånigt att ta med mammabyxor, i v. 11, liksom? Dessutom ser man ju ultragravid ut, med mammakläder--valet är att bara se fet ut, haha... Får nog bli knubbis ändå..
Hej på er! Hemkommen efter ett par dagar i Spanien (jobb, men ändå) och illamåendet börjar ge med sig.. SÅ, givetvis blir jag istället orolig att allt inte är ok i magen.... Skall till BM idag, på andra besöket, så antar att det blir blodprover, viktkoll och tryck osv... Nästa vecka läkarbesäk och VUL, hoppas bli lite lugnare efter det Kram på er, alla som mår dåligt!