Fortsättningstråd Framfall/slid eller livmoder
Ok- jag funderar ju på mina egna spända muskler.
Ok- jag funderar ju på mina egna spända muskler.
Mormia: Är ju också op av Eva i Linköping. Opererade du samma framfall båda gångerna eller främre och bakre?
Har ju också spända muskler (hade jag innan också) och glömde fråga hur länge man kan ha det efteråt eller vad man kan göra åt det. Kan du fråga det tror du?
Har du blivit bra annars?
En mensfråga: Har precis fått min mens igen efter efterkontrollen av op och nu är ju tampong ok igen. När jag sätter in den så kommer en massa blod på en gång. Precis som om den främre väggen då lyfts upp och allt töms som finns därinne. Har ni med slidväggsframfall-/ försvagning av främre väggen det också så? Så var det inte innan förlossningen.
Bokat tid för konsultation på Strandkliniken nästa måndag. Väntar samtidigt på att Linköping ska ringa upp för att boka telefontid till Eva ang att resonera lite om mina planer. De har ändå ingen telefontid inom överskådlig tid så lika bra att boka en nu.
Funderar på att ringa urologen också för konsultation ang urinröret. Kanske är något annat som spökar??
Tjolahopp- ibland överraskar landstinget. Telefontid med Linköping imorgon- gott!
Nej det är ju inte ett problem i sig bara ett sätt att kanske lura ut om det är något som täpper till öppningen sas. Det var inte så efter första graviditeten där jag blev snittad sp graviditet utesluter jag. Kanske att livmodern lagt sig fram efter förlossningen? Kanske den kan trycka på blåsan? Hmm- måste fråga om det imorgon.
Mormia: Hur gick det igår? Vi har ju delvis samma problem du och jag med urinröret...
Vad exakt innebär en sådan undersökning UP?
Ok. Intressant. Skönt att allt såg bra ut med urinprovet och att undersökningen blir av!