Fortsättningstråd Framfall/slid eller livmoder
Hemligkvinna, tack för ditt svar.
Jag hoppas ju på att dom slarvar mindre och att jag får reda på mer när dom är två. Men jag har ju ingen stor lust att visa upp mig och krysta i onödan.
Hemligkvinna, tack för ditt svar.
Jag hoppas ju på att dom slarvar mindre och att jag får reda på mer när dom är två. Men jag har ju ingen stor lust att visa upp mig och krysta i onödan.
Låter som kloka instruktioner du fått! Vi väntade tills stygnen var borta och lite till.
Ja det måste ja ju göra men jag tror nog jag försöker boka om. Huga, känns inte alls fräscht! Men hur skulle man gjort om man hade en sån tid som man väntat på i flera månader o inte kan boka om?!
Så tråkigt med alla som blir nonchalant bemötta i vården!
Jag har alltid tagits på allvar, min bm sa på efterkontrollen att hon aldrig sett någon som sytts så mkt som jag, och inte var det bra sytt heller... Hon fick ta några stygn efter tre veckor eftersom jag blev galen på trådar som stacks i klitoris...
På den riktiga efterkontrollen konstaterade hon framfallet.
HK: i mina ögon är ju detta positivt, att äntligen någon inser det som du själv vetat länge!!!! Håller tummarna för att det ska bli verklighet!
På mig skar de bort överflödig vävnad, både slemhinna och bindväv. Dessutom tightare de musklerna. Det är väl därför man inte får föda vaginalt efter op, slidan kan inte töjas ut längre.
Jag har skrivit flera gånger i tråden, opererades två gånger under 2010, främre och bakre. Är enormt mycket bättre, men jag har fortfarande samma problem med bajseriet som flera andra beskriver. Kommer säkert att få göra om mina operationer men jag hoppas att det dröjer ett bra tag till.
HK: Jag hoppas verkligen att du blir kontaktad av verksamhetschefen idag!!! fast å andra sidan vore det superbra om någon orkar gå till pressen och sätta fokus på detta eftersatta område!!!