Fortsättningstråd Framfall/slid eller livmoder
Funderar du på op utomlands? Vart isf?
Funderar du på op utomlands? Vart isf?
Jo, det kan jag hålla med dig om. Läste i en annan tråd att du har en sänkt bäckenbotten. Vilka är de symtomen och hur diagnosticerade de det??
Mani- förstår om det känns jobbigt!!! Men vad skönt ändå att du fick träffa någon som
ingav ett bra förtroende. Måste fråga- vilka symtom har du med urinblåsan??
Mani- jag läcker också du jag hostar eller ffa nyser. Känns som om jag inte har kontakt med urinröret alls när jag står upp.
Jag hoppas ju att läkaren i Linköping kommer vara rätt person för mig. Ska ringa gyn på torsdag efter mitt besök hos sjukgymnasten och be dem skicka iväg remissen dit.
Förresten- såg hon att urinblåsan faller framåt/ nedåt mha en vanlig gynundersökning? När du krystade?
Mani och Pyttis- vilka underbara läkare alltså!! Åh vad jag hoppas nu!!!
Är det någon mer som tycker det känns bäst att gå i mysbyxor? När jag har vanliga byxor känns det mer.
Vill bara tipsa om uppdrag granskning imorgon. Kommer handla om förlossningsakador med fokus på sfinkterrupturer. Får se om jag vågar mig på att se det, känns jobbigt att bara tänka tanken...
Det är normalt att känna avföringen genom väggen. Men hur mkt vet jag inte. Enterocele är när tarmen buktar in högre upp.
Ok, då vet jag vad Strandkliniken sa. Får se hur det går för mig. Vore ju skönt att ha ett alternativ i bakfickan om det inte funkar i landstingsvärlden. Tyckte hon också att man borde vänta ett år? Jag har slutat amma nu. Står inte ut med obehaget i underlivet och även om det inte lindras av det så kanske de kan göra någonting åt saken åtminstone.
Valencja: hur har det gått med op??