• mirakulix83

Blivande pappor 09 Del 2

Hallo där ute på er blivande pappor. Nu tycker jag ni ska skriva till varandra och inte skämmas för det. Jag själv ska bli pappa i Mars 09. Det skulle vore kul om man hittar nån kille som ska bli pappa nån gång i 2009. Så kom ingen nu och skriv.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-10-16 20:36
    I denna tråden följer vi varandra igenom graviditeten, pratar om allt från himmel och jord medans vi väntar på våra mirakel.

• Svar på tråden Blivande pappor 09 Del 2
  • mirakulix83

Storkisse: Det måste vara en lättnad för er att hon kan andas själv nu.

• TeddyRobert

Storkisse: Jag vet inte om jag är lite dum, men jag måste fåga vad cpaps är.

• mirakulix83

Är det mer än jag som har börjat tvätta bebiskläder? Det kändes konstigt att hänga upp bebiskläderna.

• Ragge24

Hej alla blivane pappor! God fortsättning på er. Har ni haft ett sköönt nyår?

• frenys1

Vi har tvättat kläder och lagt de i garderoben =)

• paTrust

Teddyrobert: Cpup är en maskin som hjälper till att "puffa" in luft i näsan för att underlätta den egna andningen till skillnad mot respiratorn som har en slang ända ner till lungorna som hjälper till att trycka ut lungorna och "andas" åt barnet.

Ragge24: jo, hade ett bra nyår, ägnade hela kvällen åt att lägga barnet gång på gång, höll på till 3 på natten ungefär samtidigt som man försökte se till att hunden inte skällde så fort det smällde raketer utanför.

• mirakulix83

Ragge24: Tack desamma. Ja då det har vi. Själv då?

frenys1: Jaså har ni kommit så långt redan med tvätten Hehe.

• Staketpiss

Vi kommer tvätta upp alla våra kläder som är inköpta imorgon. Skönt att ha det gjort!

• frenys1

Några planer inför helgen då?

• Pappa i Juli

Tjo alla! Blivande pappa (83a) Sommaren 09 BF 19 Juli. Ser fram emot det med stor spänning och förväntan. Alltid skönt att läsa om andra som sitter i samma sits!

Svar på tråden Blivande pappor 09 Del 2