• mamarazzi

Utredning efter upprepade missfall osv... Del 8

Så alla är överens om att prog är bra?

Poppy Lee: fasen jag vet ingenting längre. RMC i Malmö ska visst vara negativa till att skriva ut prog fast de gör ivf där...

• mamarazzi

Jag får väl ringa Dr M i allafall kanske och se vad han säger.

• mamarazzi

Snozie: tack sötis!

Nu sitter jag här och gråter. FAN att ingen vill hjälpa!

Ringde Dr. M nu men fick prata med hans läkare och kunde inte få en telefontid förren den 28:e!! VA FAN då är det ju för sent.

Vet inte vad jag ska göra. Gråter.. skit med. Man ska ju vara glad när man blir gravid. Fan för hur vi har det!!!

• mamarazzi

Snozie: Så du tog inte prog. nu denna grav?

• mamarazzi

Med Dr. Ms sekrererare ska det ju vara.

• mamarazzi

ginko: har lämnat meddelande på citykliniken i Malmö. (Gick där med mitt andra mf.) Får se om de ringer tillbaka. tack för kramen. den behövs.

• mamarazzi

Snoz: okej. tack.

Nu ska jag duscha innan jag sticker till VC pga att jag inte kan andas. Astma mitt i allt skit!

Hör av mig sen igen efter vad läkaren där har sagt när jag frågar om prog.

• mamarazzi

ginkgo: Nej men åh så bra!! Det betyder ju att de är positiva till både prog och trombyl. Jag självmedicinerar ju med albyl minor. Hurra nu känns det lite bättre! Hoppas bara de ringer snart!

Var hos läkaren på VC nu men hon ville inte heller skriva ut progesteron såklart. Ang. min andning så fick jag massa nya mediciner. Sen visade det sig att jag hade hög snabbsänka (heter det så CTP?) men eftersom jag nu är gravid och har precis avslutat en penicillinkur ville hon inte ge mig mer penicillin utan jag ska dit igen på måndag för nytt blodprov. UFF!

Svar på tråden Utredning efter upprepade missfall osv... Del 8