Bling, usch vad arg jag blir!!! Och hur stora är oddsen liksom, när de inte ens kunde se paketen? Shit, när er otur vänder, och det kommer den göra!, så kommer du vänta sexlingar (minst!).
Poppy, vad härligt att höra att du har haft en bra jul! Det gör mig glad. Och du, drick massa stark glögg åt mig också, så ska jag dricka åt dig sen när du inte kan.
Mikes bride, Så bra att du får det kollat på ett så här tidigt stadium. Jag tycker du ska försäkra dig också om att det inte är druvbörd (mola). Jag tror iof att det bör synas på UL, men ett av symtomen är att hcg stiger trots att det inte är ngn graviditet, så det kan vara värt att dubbelkolla med läkaren trots allt (även om de ju ska ha koll på sånt där ).
Mizz T, härligt att allt såg bra ut på rUL.
Kajo, så bra att du får kortison. Be dem skriva ut lite extra när de ändå håller på.
Laban, har du tagit ASA sedan ÄL eller plus? Är det en läkare som ordinerat den dos du tar? Själv tog jag 150 mg T tom v.14+0, men för många har det räckt med 75 mg T, och för en del har det inte behövts alls, så svårt att ge råd för vad som gäller för dig. Kanske bra att kolla i behandlingstråden för att få ett hum om vad andra tagit, och vilka diagnoser de fått, där kanske du hittar ngt som du tycker stämmer in på dig?
Finesssan, jag förstår att det är kluvna känslor med amningsstoppet. Själv drömmer jag var och varannan natt om att jag ammar mitt barn, så jag är redo här och nu. Kan ingen teleportera mig till maj så att jag kan få börja amma!