Utredning efter upprepade missfall osv... Del 8
mammawannabe skrev 2009-01-14 22:02:44 följande:
mammawannabe skrev 2009-01-14 22:02:44 följande:
DND: Intressant omröstning!
jag gillade kommentaren:
"Jag kan inte med en snabbsurfning hitta något om ett sådant samband på nätet i alla fall, ska fråga nån med vårdutbildning när jag träffar dem nästa gång."
Ja just det! Säger någon med vårdutbildning att det inte har något samband så har det ju inte det. Jag menar de vet ju allt! Fniss!
Hade varit intressant att se en undersökning där man även kan svara om man INTE har haft några missfall och vilken blodgrupp man tillhör. Samt om man inte vet vilken blodgrupp man tillhör. Jag har ju en teori om att de flesta som inte vet är Rh+ eller?
Nu ska jag sova. Imorgon blir det vårdcentralien igen för jag tror jag har bihåleinflammation IGEN (fast i den andra bihålan!). Sen ska jag kolla så jag inte har urinvägsinfektion också. Fick jätteont innan idag när jag kissade men nu känns det helt vanligt. Konstig, men skadar ju inte att kolla. Jag är ju lite hysterisk och knäpp nu som ni vet.
GODNATT VÄNNER!
SisselaM skrev 2009-01-15 07:11:21 följande:
lucki: Men kan man inte kontakta någon annan för att få utrett om man har med immunisering att göra? Måste det vara någon som har med gynekologi/missfall att göra som kollar upp det? Jag vet inte bara brainstrormar här lite så att du får hjälp och får och ta massa prover.
Cia o krabaten skrev 2009-01-15 13:26:01 följande:
Jag skriver gärna under med mitt namn. Respekterar dock de som inte vill och jag tycker gott att man kan skriva typ "X antal anonyma kvinnor" eller något sådant också.
Känner dock att det blir lite rörigt nu när så många har utkastet. Kan vi inte göra en lista i vilken ordning vi läser det i så skickar sen den personen som läst och ändrat det vidare till nästa i listan. Eller vad säger ni? Hur kan vi lösa det? Eller att vi skapar en tråd med utkastet?
Finesssan: Superbra om du kontaktar A Beers klinik! Vi ska ju inte stressa fram detta brev ändå utan försöka göra ngt riktigt bra av det!
Bettan: GRATTIS till tjänsten! Underbart!
Bling: Inte konstigt inte ni mår så toppen. Tänker på er! Men Formex mässa låter superkul!
Finesssan: Inget vin här inte. Hi hi hi!
Ska nog festa till det med lite bubblor ändå. Ramlösa!
lucki: Åhå let's dance! Läste förresten att du har 3 barn. OJ! att du vill ha fler. Nej visst är det underbart med barn. Men här räcker det med 2. Ha ha ha! (sånt ska man inte skriva för då får man trillingar. Men efter alla mf så tar jag gärna trillingar faktiskt! Shit vad man kan ändra sig... )
KRAMIS