• Idun 78

Utredning efter upprepade missfall osv... Del 8

Hej Lucki! Hur känns allt? Tycker så j-la synd om dig, du har fått ett så j-la skitigt bemötande på sistone så jag hittar inte ord för det. Hoppas så att du inte låter dig nedslås utav det utan att "jävlar anamma"-känslan slår till istället. Kram

• Idun 78

Säger det här också. Superbra initiativ Sissela! Jag började storböla när jag läste det du skrivit för det beskriver så bra vår många gånger hopplösa situation. Vi vill så gärna ha barn och vi har så mycket kunskap men ändå får vi bara nobben av läkarna (med några få undantag). Jag hoppas så att det här brevet kan fungera som en ögonöppnare för läkarkåren.

• Idun 78

Finesssan, Bling och Franka, jag har skickat utkastet till era inboxar.

• Idun 78

Hej kära vänner! Vilket röj ni verkade ha här på fredagkvällen! Idag har ni dock hållt er lugna, sen bakfylla månne?

Tillbaks efter min allra första Finlandskryssning! Hade väntat mig ett riktigt fylleslag på båten men det var ju hur lugnt som helst, mest barnfamiljer och pensionärer. Kom på att min bebis redan är riktigt berest - har både besökt Belgien, Japan och nu Finland under sin tid i magen!

Har även bokat in Tittut om några veckor. Kunde inte hålla mig längre, längtar så efter att få se min bebis igen. Jag drömmer om den nästan varje natt...

Är det ingen som har BIM i dagarna? Längtar efter att få dansa till BIM-guden! Jag tror jag skulle kunna göra en bra dans också!

• Idun 78

Bra idé Cia med blogg! Det här blir mitt allra första bloggande någonsin!

• Idun 78

Jag har haft det underbart Finesssan! Så skönt att få vara ute på utflykt bara N och jag! Utan hem och hund att ta hand om. Det gör så himla mkt att bara få komma bort ngt dygn och skämma bort varandra. Sen är ju inte Finlandskryssning det mest spännande jag upplevt men här och nu dög det jättebra.

Ja jag kan ju också se likheterna med Vida på Tittut-korten, så det har ju gjort mig extra nyfiken på att se min egna bebis.

Ang. bloggen, jag tror att vi kan skriva där allihopa, så har jag förstått det.

• Idun 78

Finesssan, vilken v var ni på Tittut med Vida? Jag kommer gå i v.28+0.

Iske i vilken v kommer ni gå?

• Idun 78

Cia, jag har ju redan skickat den och du har bjudit in mig så jag har redan kollat in bloggen. Amningshormoner?

• Idun 78

Jag tror att en Finlandskryssning är ett helt ok alternativ att ta med en bebis på - det verkligen vimlade av bebisar och småbarn på båten. Toscana - vad härligt! Nu blev jag avis...

• Idun 78
    Svar på #1380
    Så bra, då vet jag att jag har bra bilder att vänta mig.
Svar på tråden Utredning efter upprepade missfall osv... Del 8