• Idun 78

Utredning efter upprepade missfall osv... Del 8

Mamarazzi, du får gärna döpa din dotter till Idun! Det skulle vara en ära! Och självklart hålls alla tummar inför måndagens VUL.

Åhhh har så sjuuukt tråkigt.... Jag har läst böcker hela veckan och nu har jag ingen aning om vad jag ska hitta på att fördriva tiden med. Några tips?

• Idun 78

Yey trådfest! JIPPI! Har ju hitills missat varenda fest - nu jäklar ska jag också vara med. *Yeehaa*

• Idun 78

Sprite! Är det ngn mer än jag som tittar på Körslaget? Har aldrig sett det förut och kan ju inte säga att jag är så jätteimponerad...

• Idun 78

*växlar genast över till ettan*

Vad kul att se er alla! Blir så glad!

• Idun 78

Jo här går den på tvåan också. Har också sett den tidigare och tyckte inte riktigt att filmen på ettan stämde överens med filmen så som jag kom ihåg den. Jag var däremot inte alls särskilt lyrisk över filmen första gg:n, ska bli kul att se om jag gillar den bättre den här gg:n. Kan dock bero på att en vän höjt den till skyarna innan, och då blir man ju sällan lyrisk själv tyvärr.

• Idun 78

Mwb, nej han är bara borta ikväll, men jag har legat sjuk hela veckan så jag har varit ensam väldigt mkt. Sööövande tråkigt. Jag har varit väldigt inne på ämnet muslimska kvinnors öden den här veckan:
    * Ayaan Hirsi Ali: En Fri röst
    * Khady Koita: Skändad
    * Shirin Ebadi: Mitt Iran

Väldigt bra alla tre, särskilt den första. Sätter lite perspektiv på ens eget liv.

Cia, jag är hemskt sugen på champagne och goda ostar! DET kommer jag att frossa i när bebis är ute.

• Idun 78

Mwb, nej råkade bara ha alla tre hemma och den ena ledde till den andra. Nu är dock bokhyllan länsad på det området...

Yes, jag blev finsmakare! Passar mig bra!

Men Kajo, har inte du redan fött två barn? Skulle nog inte tro att du är man då, om du inte är släkt med Schwarzenegger förstås. Men gillar du öl kan du väl kvala in under gruppen "studenter". De brukar gilla öl, om inte annat för att det är det de brukar ha råd med...

• Idun 78

Övermogen Och jag som har träffat dig och vet att du ser ut som rena ungdomen - inte en dag över 20!

• Idun 78

Cia, ja jag har också hört om "honom". Verkar ju heltokigt och lite galet. men men

Hej då Mwb!

Jo Cosby födde väl barn i ngt avsnitt också, eller nej han födde världens längsta baguette el ngt liknande. Sjukt avsnitt.

• Idun 78

Kingkong alltså, spännande filmval. Men den slutar så sorgligt tycker jag...

Det är FARLIGT att sitta själv framför datorn en hel kväll. ujujuj vad jag har shoppat! Tur att lönen kommer på måndag!

Svar på tråden Utredning efter upprepade missfall osv... Del 8