-
Nämen :D Tjohoo vad kul och ett stort stort GRATTIS ♥ ♥Imas skrev 2009-02-26 10:18:14 följande:Hej tjejer, Eliina ska bli storasyster :-P Angående ajabaja och fy när man säger nej till Eliina och skakar på huvudet så säger hon JO nickar och avslutar med bredaste flinet så här haha.
-
Aaaaw, vad söt hon är. Och vilka stoooora ögon hon har .Imas skrev 2009-02-27 22:15:01 följande:Halloj god kväll bjuder på en hallonbild på Eliina som ni kan kika på så här på kvällskvisten. www.familjeliv.se/hem/imas/gallery/php33sf9l....
-
-
-
Konstigt! Får inte med bilden...
-
-
Jaja, det får duga...
-
Jasså? Inte på min FL-sida......*hm*
-
Ah, den lilla busungen . Ser verkligen ut som en "Lilla Bus", som vi kallar henneSkruttis1979 skrev 2009-02-27 23:16:23 följande:www.familjeliv.se/hem/skruttis1979/gallery/ph...ett fint kort på Elmas kompis ;)
-
Imas: Åh, vad tråkigt att höra om grodden .
-
Ah, då ska jag kika efter er (Jag har inte så mkt att gå på dock, en barnvagn innehållandes en 1 årig flicka...). Allum är mitt andra hem.Imas skrev 2009-03-01 22:32:59 följande:Tack för supporten det värmer Imorgon ska Eliina och jag till Allum det har vi saknat sedan vi flyttade till Kållered.
-
Så där instinktivt så gillar jag inte nya Familjeliv - rörigt
-
Grattis i förskott Sandy22 . Själv fyllde jag år i lördags, fast 35 år då .
-
Vi har varit och ätit hemmagjord pizza hos goda väner, som har en son som är jämngammal med Milea. Nu ska vi titta på "Valkyrie" och äta popcorn.
-
Hååhåå! Det är öken i denna tråden. Var håller alla hus?
-
Elma har promenerat!!! Vad sköj . Och säger du inget i telefon???
-
En liten påminnelse: Denna tråden stänger om 10 dagar. Vem som helst av oss kan starta tråd nr 5 när det är dax .
-
Googlade Geocaching, men det stod inte så mycket. Men vad jag uppfattade var att man ska ha en GPS (?) och det har vi inte.
-
Svar på #624Scheisse, det är ju avancerat. Låter ganska kul, men vette 17 om det skulle vara något för oss dock. Fast som sagt, väldigt kul att höra om .....som en film ju.
-
Vad lat du är, Imas :Imas skrev 2009-03-08 22:39:33 följande:Åh kan du inte länka
www.familjeliv.se/Forum-3-168/m42156302.html