• Svar på tråden Lektråd- Vad gjorde Du ????
  • Anonym (())
    Nandez skrev 2024-11-16 21:08:07 följande:
    Hoppas att dom är riktigt godaGlad
    De var jättegoda, utsökta. Hade nästan hoppats på att dessa gräddmunkar skulle smaka lite som vanliga Mumsmums så jag inte behövde köpa några fler. De var ju inte billiga precis. 
    Men både jag och mamma tyckte de var delikata så jag ska tillbaka till lisse nu på torsdag och köpa några till åt oss. De med jordgubbsskum verkar spännande.
  • Nandez
    Anonym (()) skrev 2024-11-18 20:36:33 följande:
    De var jättegoda, utsökta. Hade nästan hoppats på att dessa gräddmunkar skulle smaka lite som vanliga Mumsmums så jag inte behövde köpa några fler. De var ju inte billiga precis. 
    Men både jag och mamma tyckte de var delikata så jag ska tillbaka till lisse nu på torsdag och köpa några till åt oss. De med jordgubbsskum verkar spännande.
    Låter toppenGlad. De med jordgbbssmak är säkert lika godaGlad
  • Mayjel

Gjort massor idag. Lagat matpaj, matat katt, tvättat, torkat, steamat mina kläder, tvättat golv, kört städprogram på datorn, ansat kroppen, fötterna, naglarna, sopsorterat, rengjort mitt vatten i vattenmaskin, skrivit listor inför morgondagens inköp på torget. 

Tänkte att en ensam dag i lägenheten måste nyttjas till något produktivt. Annars har man bara suttit i sin egen lättja och rullat tummar. Då hade allt känts så meningslöst. 

• Nandez
    Mayjel skrev 2024-11-19 22:15:40 följande:

Gjort massor idag. Lagat matpaj, matat katt, tvättat, torkat, steamat mina kläder, tvättat golv, kört städprogram på datorn, ansat kroppen, fötterna, naglarna, sopsorterat, rengjort mitt vatten i vattenmaskin, skrivit listor inför morgondagens inköp på torget. 

Tänkte att en ensam dag i lägenheten måste nyttjas till något produktivt. Annars har man bara suttit i sin egen lättja och rullat tummar. Då hade allt känts så meningslöst. 

Oj, full fart hos digGlad Bra jobbatGlad
  • Mayjel
    Nandez skrev 2024-11-20 21:40:28 följande:
    Oj, full fart hos digGlad Bra jobbatGlad
    Tack! Fast idag har jag inte gjort nånting, mer än att möta upp mamma på torget och lämna lite frukt till henne. Vissa dagar får man ett ryck och vill göra allt möjligt på en och samma gång, andra vill man bara chilla, likt en missekatt på ett värmeelement. 

Imorgon eftermiddag ska jag promenera till Liseberg och köpa lite julfika på marknaden där. Kylan gör mig inget. Nu får man äntligen användning för alla tjocka vintertröjor och den glansiga täckjackan som köptes redan i somras. Man får se till fördelarna, då ter sig livet mycket ljusare. 

Läste du nåt intressant? En spännande höstdeckare kanske?
Svar på tråden Lektråd- Vad gjorde Du ????