• Svar på tråden Lektråd- Vad gjorde Du ????
  • Nandez
    Mayjel skrev 2024-10-28 22:13:38 följande:

Träffade mamma, matade mina kattkompisar, tränade, duschade, ångade kläder.

Skönt att nu få lägga sig ner i trofaste soffan. Mjukt o gott sällskap för kvällen.

Full fartGlad
  • Mayjel
    Nandez skrev 2024-10-29 21:56:26 följande:
    Full fartGlad
    Ja, och som om inte detta räckte så gick brandlarmet inatt. Nån i grannskapet som slarvat med köksfläkten tydligen. Svårt att somna sen efter allt oljud. 

Idag fick mitt hjärta en till ångestknuff av energidryck och pumpalatte intagna direkt efter varann, i sällskap av modern och hundratals gäster på Espresso House och ett i övrigt ganska stökigt torg. Har alla barn och ungdomar fortfarande novemberlov tro?

Usch, jobbig dag. Fick ta lugnande när jag kom tillbaka då hjärtat ännu tickar, krampar, kryper och värmer kännbart mycket. Man blir nästan lite rädd.
  • Nandez
    Mayjel skrev 2024-10-29 22:06:21 följande:
    Ja, och som om inte detta räckte så gick brandlarmet inatt. Nån i grannskapet som slarvat med köksfläkten tydligen. Svårt att somna sen efter allt oljud. 

Idag fick mitt hjärta en till ångestknuff av energidryck och pumpalatte intagna direkt efter varann, i sällskap av modern och hundratals gäster på Espresso House och ett i övrigt ganska stökigt torg. Har alla barn och ungdomar fortfarande novemberlov tro?

Usch, jobbig dag. Fick ta lugnande när jag kom tillbaka då hjärtat ännu tickar, krampar, kryper och värmer kännbart mycket. Man blir nästan lite rädd.
    Hoppas att du mår bättre efter dettaGlad
  • Mayjel
    Nandez skrev 2024-10-30 21:48:27 följande:
    Hoppas att du mår bättre efter dettaGlad
    Tackar som frågar.

Jag har hållit ett lågt tempo idag. Blev lugn efter två halvor Oxa igårkväll och idag har jag inte rört en fena. Bara vilat hela dagen, tagit vitaminerna och gjort lite varm choklad och smörgåsar. Ingen motion och definitivt inget energigivande i dryckesväg. Jag måste sluta med denna ovana. Koffein är inte för alla. 

Allt väl med dig också? 
  • Nandez
    Mayjel skrev 2024-10-30 21:55:24 följande:
    Tackar som frågar.

Jag har hållit ett lågt tempo idag. Blev lugn efter två halvor Oxa igårkväll och idag har jag inte rört en fena. Bara vilat hela dagen, tagit vitaminerna och gjort lite varm choklad och smörgåsar. Ingen motion och definitivt inget energigivande i dryckesväg. Jag måste sluta med denna ovana. Koffein är inte för alla. 

Allt väl med dig också? 
    Skönt att höraGlad

Tack bra härGlad
  • Mayjel

Sov, sen vaknade jag plötsligt. Får väl lägga mig vid 6-tiden igen och gå upp som vanligt vid 13.30. Sticka ner till torget och möta upp modern. Bara tänker lite högt här.

• mari123

Som pensionär vaknade ja 03.30 och nu 4.44 har jag ätit ett rostat bröd och druckit kaffe! Nu ska jag dega och kolla YT tills världen vaknar😊

Svar på tråden Lektråd- Vad gjorde Du ????