• Svar på tråden Lektråd- Vad gjorde Du ????
  • Mayjel
    Nandez skrev 2024-11-20 21:40:28 följande:
    Oj, full fart hos digGlad Bra jobbatGlad
    Tack! Fast idag har jag inte gjort nånting, mer än att möta upp mamma på torget och lämna lite frukt till henne. Vissa dagar får man ett ryck och vill göra allt möjligt på en och samma gång, andra vill man bara chilla, likt en missekatt på ett värmeelement. 

Imorgon eftermiddag ska jag promenera till Liseberg och köpa lite julfika på marknaden där. Kylan gör mig inget. Nu får man äntligen användning för alla tjocka vintertröjor och den glansiga täckjackan som köptes redan i somras. Man får se till fördelarna, då ter sig livet mycket ljusare. 

Läste du nåt intressant? En spännande höstdeckare kanske?
  • Nandez
    Mayjel skrev 2024-11-20 23:49:51 följande:
    Tack! Fast idag har jag inte gjort nånting, mer än att möta upp mamma på torget och lämna lite frukt till henne. Vissa dagar får man ett ryck och vill göra allt möjligt på en och samma gång, andra vill man bara chilla, likt en missekatt på ett värmeelement. 

Imorgon eftermiddag ska jag promenera till Liseberg och köpa lite julfika på marknaden där. Kylan gör mig inget. Nu får man äntligen användning för alla tjocka vintertröjor och den glansiga täckjackan som köptes redan i somras. Man får se till fördelarna, då ter sig livet mycket ljusare. 

Läste du nåt intressant? En spännande höstdeckare kanske?
    Så är det, vissa dagar kan det vara full fart andra dagar så tar man det lilla lugna

Hoppas att du hade det mysigt på Liseberg med en lyckad dagGlad

Läste klart Mördarens son av Joy Ellis, en mycket bra och spännande deckare
  • Mayjel
    Nandez skrev 2024-11-23 20:55:43 följande:
    Så är det, vissa dagar kan det vara full fart andra dagar så tar man det lilla lugna

Hoppas att du hade det mysigt på Liseberg med en lyckad dagGlad

Läste klart Mördarens son av Joy Ellis, en mycket bra och spännande deckare
    Jo tack, det var trevligt, om än lite ensamt och kylan satte sig i fötterna redan efter 10 minuter. De kändes som isklumpar rentav. Lite varmare klimat blir det under kommande vecka. 

Den boken får jag kolla upp. Passar bra med en spännande deckare som håller en vaken och på helspänn i det annars så sömniga höstmörkret Glad
  • Mayjel

Åt en bit av Lidls chokladfondant och svarade i andra trådar. De har goa grejer på Lidl ibland. 

• Nandez
    Mayjel skrev 2024-11-24 01:29:22 följande:
    Jo tack, det var trevligt, om än lite ensamt och kylan satte sig i fötterna redan efter 10 minuter. De kändes som isklumpar rentav. Lite varmare klimat blir det under kommande vecka. 

Den boken får jag kolla upp. Passar bra med en spännande deckare som håller en vaken och på helspänn i det annars så sömniga höstmörkret Glad
    Hoppas att du har blivit varm nuGlad
  • Nandez
    Mayjel skrev 2024-11-24 01:29:22 följande:

Det finns många super bra deckare, kan rekommendera Camilla Grebes böckerGlad
  • Nandez
    Mayjel skrev 2024-11-24 01:36:10 följande:

Åt en bit av Lidls chokladfondant och svarade i andra trådar. De har goa grejer på Lidl ibland. 

Ja, hittat gosaker därGlad
Svar på tråden Lektråd- Vad gjorde Du ????