• love 69

Sexiga NattChatten för oss som inte sover

Är det bara jag som e vaken på nätterna? Tror inte det...

Här kan vi hålla till och snacka skit, vi som e vakna. Man behöver ju inte starta 500 trådar bara för att man e pratsugen. (eller hur bruttan?) ;)

Så, vad gör ni inatt?

• Svar på tråden Sexiga NattChatten för oss som inte sover
  • love 69

EnsamPappaEtuna skrev 2008-12-07 23:04:09 följande:

Undrar vem som blir den första FL-kvinnan jag spänner på? =D Jag har haft sex med en sen jag blev singel, men hon är inte från den här communityn. Jag har ju träffat ett par FL-kvinnor i verkligheten, men det har blivit mer vänskap än romantik av de mötena. Hade varit härligt med lite mys så här i decembermörkret =D
    gick det inte bra i helgen? ingen användning för dubbelsängen?
  • love 69

Hägerbo skrev 2008-12-07 23:05:15 följande:

går fint.. sitter med en 1,5 dar gammal tjej på axeln nu. precis bytt en mindre trevlig blöja, inte lätt alls å göra rent..
    Åh, vad roligt! Önskar att jag vore i din sits...
  • feelings

Hello people !

Nån som vill ha två barn och en fru i sitt hus? ..

Jag vill fan bara dra här ifrån... jävla gubbjävel som är ute o svirar nu .. HAN tänker inte på pengarna... tömt hela kontot.. tack för den ...

Så ledig ( på sitt vis ) för sällskap haha

• love 69
    feelings skrev 2008-12-07 23:08:00 följande:
    Hello people ! Nån som vill ha två barn och en fru i sitt hus? .. Jag vill fan bara dra här ifrån... jävla gubbjävel som är ute o svirar nu .. HAN tänker inte på pengarna... tömt hela kontot.. tack för den ... Så ledig ( på sitt vis ) för sällskap haha
    ajdå... fråga 18-åringen...
  • feelings
    love 69 skrev 2008-12-07 23:08:57 följande:
    ajdå... fråga 18-åringen...
    Ja han är beredd .. men han bodde ju inte just här hahahahahaha.. men han kunde kööööra låååångt för att hämta mig o barnen.. bara det att han bor ju ännu hos mor o far.. tror inte de vill ha hem folk .. haha..
  • EnsamPappaEtuna

love 69 skrev 2008-12-07 23:05:22 följande:

gick det inte bra i helgen? ingen användning för dubbelsängen?
    Hmm? Nä jag har inte träffat någon alls i helgen. Lördagen spenderade jag genom att titta igenom det som sänts av Fringe hittils, en tv-serie jag upptäckte genom teven häromdan och blev intresserad av. Hann med alla tio avsnitten hehe. Under söndagen har jag roat mig med att slå in julklappar, plugga och slökolla på teven. Så näpp jag fick varken användning för sängen eller för min charm
  • love 69
    feelings skrev 2008-12-07 23:11:38 följande:
    Ja han är beredd .. men han bodde ju inte just här hahahahahaha.. men han kunde kööööra låååångt för att hämta mig o barnen.. bara det att han bor ju ännu hos mor o far.. tror inte de vill ha hem folk .. haha..
    tror du inte att de ställer upp för sonen om han tar hem en 11 år äldre kvinna me två barn? dåliga föräldrar han har...

...annars får han väl komma till dig, så kan han ligga i gubbens säng när han kommer hem... det skulle nog få gubben att stanna hemma lite mer...
  • love 69

EnsamPappaEtuna skrev 2008-12-07 23:12:23 följande:

love 69 skrev 2008-12-07 23:05:22 följande: Hmm? Nä jag har inte träffat någon alls i helgen. Lördagen spenderade jag genom att titta igenom det som sänts av Fringe hittils, en tv-serie jag upptäckte genom teven häromdan och blev intresserad av. Hann med alla tio avsnitten hehe. Under söndagen har jag roat mig med att slå in julklappar, plugga och slökolla på teven. Så näpp jag fick varken användning för sängen eller för min charm
    Stackars krake... själv blev jag påspänd av en fl-kille...
  • EnsamPappaEtuna
    feelings skrev 2008-12-07 23:08:00 följande:
    Hello people ! Nån som vill ha två barn och en fru i sitt hus? .. Jag vill fan bara dra här ifrån... jävla gubbjävel som är ute o svirar nu .. HAN tänker inte på pengarna... tömt hela kontot.. tack för den ... Så ledig ( på sitt vis ) för sällskap haha
    Japp du är så välkommen så, jag bor i en stor trea i centrala Eskilstuna några minuters promenad från stationen. Har en 160cm dubbelsäng åt oss och en våningssäng för fina barn som står tom mest hela tiden. Jag gillar att laga mat, så jag kan ha en hög stapel pannkakor klara (med sylt & glass såklart) tills ni kommer. Efter middagen kan vi kolla på Barnkanalen på min 50" plasma-tv tills det är läggdags för barnen, och efter det kan ju du och jag lära känna varandra lite bättre =D
  • EnsamPappaEtuna

love 69 skrev 2008-12-07 23:14:45 följande:

EnsamPappaEtuna skrev 2008-12-07 23:12:23 följande:
    Stackars krake... själv blev jag påspänd av en fl-kille...
    Fast jag skulle ju hellre titta på Fringe än att bli påspänd av en fl-kille, så jag är inte avundsjuk eller så :P
Svar på tråden Sexiga NattChatten för oss som inte sover