• love 69

Sexiga NattChatten för oss som inte sover

Är det bara jag som e vaken på nätterna? Tror inte det...

Här kan vi hålla till och snacka skit, vi som e vakna. Man behöver ju inte starta 500 trådar bara för att man e pratsugen. (eller hur bruttan?) ;)

Så, vad gör ni inatt?

• Svar på tråden Sexiga NattChatten för oss som inte sover
  • feelings
    EnsamPappaEtuna skrev 2008-12-07 23:16:33 följande:
    Japp du är så välkommen så, jag bor i en stor trea i centrala Eskilstuna några minuters promenad från stationen. Har en 160cm dubbelsäng åt oss och en våningssäng för fina barn som står tom mest hela tiden. Jag gillar att laga mat, så jag kan ha en hög stapel pannkakor klara (med sylt & glass såklart) tills ni kommer. Efter middagen kan vi kolla på Barnkanalen på min 50" plasma-tv tills det är läggdags för barnen, och efter det kan ju du och jag lära känna varandra lite bättre =D
    Lät gött de ;) ...

Det som locka allra mest är LAGAR mat ;);) de du .. om du bara visste ;)  PANNKAKOR älskas av barnen OCH av mig ...

men Eskilstuna .... DET heter Älsklingstuna .. så sa jag som liten hahaha..
  • love 69

figurehead skrev 2008-12-07 23:29:06 följande:

love 69 skrev 2008-12-07 23:27:48 följande: Nä jag skickar dem åt dit håll istället
    låter kanon! Men inte vem som helst... lite kräsen får du allt va när du väljer ut mina offer också...
  • EnsamPappaEtuna

Jag raggar allmänt men visst tycker jag man kan börja med att ligga med varandra och sen se vad det leder till. Skämt åsido, lite grovhångel vore trevligt i alla fall så man känner att det finns intresse från den andres håll.

• Indianica

EnsamPappaEtuna skrev 2008-12-07 23:30:10 följande:

Jag raggar allmänt men visst tycker jag man kan börja med att ligga med varandra och sen se vad det leder till. Skämt åsido, lite grovhångel vore trevligt i alla fall så man känner att det finns intresse från den andres håll.
    [/citat]

love 69 skrev 2008-11-26 00:41:11 följande:
    [citat]
    Är det bara jag som e vaken på nätterna? Tror inte det... Här kan vi hålla till och snacka skit, vi som e vakna. Man behöver ju inte starta 500 trådar bara för att man e pratsugen. (eller hur bruttan?) ;) Så, vad gör ni inatt?
    *asg* inser att det här nog är en för ekivok chat för mig Är nog lite trött :-P
  • love 69

EnsamPappaEtuna skrev 2008-12-07 23:30:10 följande:

hm... tror du på riktigt att en vuxen människa som grovhånglar nöjer sig med det?

om det finns intresse eller inte känner man långt innan grovhånglet...
  • chrilleman

love 69 skrev 2008-12-07 23:28:45 följande:

chrilleman skrev 2008-12-07 23:27:41 följande:
    Nice! Vad heter din exo i stamtavlan? (jag föder upp exo)
    Vet faktiskt inte....kan kolla det när jag kommer hem imorgon kl 8 då jag slutar.
    Sitter på jobbet just nu.
  • love 69

Indianica skrev 2008-12-07 23:30:43 följande:

skriver VFU-rapport (inlämning i morgon bitti...) *blä*
    det låter kul... not...
  • EnsamPappaEtuna
    feelings skrev 2008-12-07 23:29:44 följande:
    Lät gött de ;) ... Det som locka allra mest är LAGAR mat ;);) de du .. om du bara visste ;)  PANNKAKOR älskas av barnen OCH av mig ... men Eskilstuna .... DET heter Älsklingstuna .. så sa jag som liten hahaha..
    Tycker verkligen det är roligt att laga mat. Med lite fantasi behöver man aldrig laga samma mat två gånger, vilket gör att det känns utmanande på ett roligt sätt varje gång. Min "specialitet" är väl ärtsoppa, som jag gör från grunden med blötläggning av ärtorna över natten och blir en suverän aptitretare inför just pannkakorna

Så ni är så välkomna så, om inget annat så skulle jag uppskatta sällskapet.
  • love 69

chrilleman skrev 2008-12-07 23:32:42 följande:

love 69 skrev 2008-12-07 23:28:45 följande: Vet faktiskt inte....kan kolla det när jag kommer hem imorgon kl 8 då jag slutar. Sitter på jobbet just nu.
    ja gör det! kommer du ihåg uppfödarens namn då?
Svar på tråden Sexiga NattChatten för oss som inte sover