• love 69

Sexiga NattChatten för oss som inte sover

Är det bara jag som e vaken på nätterna? Tror inte det...

Här kan vi hålla till och snacka skit, vi som e vakna. Man behöver ju inte starta 500 trådar bara för att man e pratsugen. (eller hur bruttan?) ;)

Så, vad gör ni inatt?

• Svar på tråden Sexiga NattChatten för oss som inte sover
  • figurehead
    Adde69 skrev 2008-12-06 23:22:54 följande:
    Fattade inte vinken Fanns det fler pilska inne här nu?
    Du är i sexforumet på FL. Om det finns några pilska? Är påven katolik?
  • Adde69

härligt med liksinnade, kvinnor babblar ju på i 190 i bland, och man är väl lite skadad sedan man varit gift, för det har ju hänt att när man utövar samlag så kunde hustrun rapa ut att hon ska ut och handla *skrattar*, man var väl inte tillräckligt bra älskare *haha*

• Adde69

Hur många här inte på forumet har tänk på annat medans man blivit påsatt????

• love 69
    Adde69 skrev 2008-12-06 23:28:46 följande:
    jag...
  • Missix
    Va? Om jag tänkt på annat/annan när jag haft sex med någon?
    Nångång har det väl hänt... Men oftast kan jag fokusera på den jag har sex med.
    Nu har denna raden varit tom alldeles för länge!
  • figurehead
    Jag har aldrig blivit påsatt. Och jag tänker inte hamna i fängelse så jag får uppleva det heller
  • Adde69

Varför visar kabel-tv-kanalerna bara erotikfilmer med anala inslag, vad är det för fel på ett hederligt samlag i muffen nu för tiden? *ler*

• darkside

Men analt eee ju vså skönt... både rida och bara bli tagen rätt upp och ner....

once you play with darkside -you can't go back to vanilla....
  • Anonym (uppsvälld)

Muffen är så 80tal. ;)

• figurehead

Missix skrev 2008-12-06 23:23:28 följande:

Kan tänka mig att den skulle uppskattats
    den skulle jag uppskatta morgon middag och kväll
Svar på tråden Sexiga NattChatten för oss som inte sover