• love 69

Sexiga NattChatten för oss som inte sover

Är det bara jag som e vaken på nätterna? Tror inte det...

Här kan vi hålla till och snacka skit, vi som e vakna. Man behöver ju inte starta 500 trådar bara för att man e pratsugen. (eller hur bruttan?) ;)

Så, vad gör ni inatt?

• Svar på tråden Sexiga NattChatten för oss som inte sover
  • feelings

Blev det sååååå sent för dig love ;)

eller tidigt beroende på hur man ser på det ;)

Nu ska jag iväg på intervju... klackarna i taket och hjärtat på rätt plats.. måste bara få liv i gubben min .. han ska va min chaffis dit idag...

höreeeeeeeeeeeeeeeees

• love 69
    feelings skrev 2008-12-05 15:11:13 följande:
    Blev det sååååå sent för dig love ;) eller tidigt beroende på hur man ser på det ;) Nu ska jag iväg på intervju... klackarna i taket och hjärtat på rätt plats.. måste bara få liv i gubben min .. han ska va min chaffis dit idag... höreeeeeeeeeeeeeeeees
    ja det blev inte mycket sömn inatt... Lycka till på intervjun!
  • EnsamPappaEtuna

Jag har en dubbelsäng, med dubbelsängs-underlakan. Jag sover på ena sidan, med täcke och kudde som alla människor.

Ingen har sovit på den andra sidan sedan jag bytte underlakan och den använda sidan har ju bara jag sovit på, och kommer sova på under den natten också. Jag bäddade helt rent för en vecka sedan.

Om jag bjuder hem någon med tanken att vi ska hamna i sängen under kvällens lopp, bör jag:

- bädda täcke och kudde på den andra sidan
    - bädda täcke och kudde, samt byta underlakan
    - bädda om allt på nytt

Vad tycker ni?

• love 69

EnsamPappaEtuna skrev 2008-12-05 15:51:05 följande:

Jag har en dubbelsäng, med dubbelsängs-underlakan. Jag sover på ena sidan, med täcke och kudde som alla människor. Ingen har sovit på den andra sidan sedan jag bytte underlakan och den använda sidan har ju bara jag sovit på, och kommer sova på under den natten också. Jag bäddade helt rent för en vecka sedan. Om jag bjuder hem någon med tanken att vi ska hamna i sängen under kvällens lopp, bör jag: - bädda täcke och kudde på den andra sidan - bädda täcke och kudde, samt byta underlakan - bädda om allt på nytt Vad tycker ni?
    bädda om allt på nytt
  • Kamme

det kanske säger lite väl mycket när ena halvan av dubbbelsängen är alldeles dammig?

• love 69

Kamme skrev 2008-12-05 15:57:08 följande:

det kanske säger lite väl mycket när ena halvan av dubbbelsängen är alldeles dammig?
    haha... jag har ingen dubbelsäng, men hade jag en skulle den också va dammig... tro det eller ej.

(tar inte hem några pojkar hit, med tanke på barnen..)
  • love 69

Ingen som tar hand om min kärs tråd när jag inte är här? Den kommer att dööööööö i helgen... *snyft*

• Missix
    love 69 skrev 2008-12-05 20:53:47 följande:
    Ingen som tar hand om min kärs tråd när jag inte är här? Den kommer att dööööööö i helgen... *snyft*
    Jag ska försöka hålla liv i den. Jag jobbar till sena kvällen o lär vara lite hypad när jag kommer hem så den ska nog leva
    Nu har denna raden varit tom alldeles för länge!
Svar på tråden Sexiga NattChatten för oss som inte sover